Gå til innhold

Rugetråd for de som satte inn i uke 12 *smil*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Jeg hadde jo innsetting 22mars.. Har hatt en del messmerter, men ingen mens enda, har forstått at dette er normalt. Ble litt beroliget da jeg leste bloggen til Millerine, kjenner meg ganke godt igjen der ja...

Hvordan er det med dere da?

Kjenner alle festesmerter?

Hilsen den rugende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Det går bra, men idag når eg trudde eg var ferdig med disse magesmertene fikk eg mens vondt. sånn typisk menssmerter, men har ingen tegn til tanta og smertene forsvant etter ei stund.

ellers så har nervøsiteten begynt å komme snikende er jo på dag 8, og det minker på dagene til testen. uff! dette er uutholdlig.

Skrevet

det er jeg enig med deg i, dette er nesten grusomt. Kan jo si at denne uken har gått fort, men gruer meg til helgen, skal jobbe tre netter på rad, er redd kroppen blir i ubalanse av dette jeg...

Onsdag skal vi teste.. spennende

Skrevet

hei!

jeg satte jo inn mandag i uke 13, men kanskje jeg kan følge dere??

Her kjenner jeg ingenting unormalt. Kjenner verken mensmurringer, eller ømme bryster. Er vel kanskje litt tidlig ennå??

Skrevet

ja kom til oss du :) helt i orden det :)

Skrevet

thank you my friend:)

går det bra?Kult at du kjører sykkel. Det ville jeg og ha gjort viss jeg hadde!!!

knib

Skrevet

hei jenter!!! hvordan står det til med dere?

Jeg kjenner et så rart trykk bak skambeinet, stikkinger i sidene, men jeg tror ikke dette er vanlige mensensmerter lengre. Nå argrer jeg meg for at jeg ikke skrev dagbok de første dagene da jeg var gravid og gikk med sønnen min som nå er 7, hehe, men da var jeg 19 år og hadde val andre ting å ta meg til (prøvde vel litt å fortrenge det hele den gangen...til jeg var et par mnd på vei) Føler meg kvalm og oppblåst også, men er ikke kvalme litt tidlig? jeg er på rugedag 9 nå.

SUSS fra meg

Skrevet

tror dere at det er farlig for den mulige spiren min at jeg jobber nattevakt? Jeg jobber på sykehus, og jobber både dag, aften og natt. I helgen jobber jeg 30 nattetimer, er urolig for at dette kan ha en dårlig innvirkning på kroppen og spiren som kanskje er der inne... hva tror dere?

På st.olav sa de jo at jeg skulle leve som normalt...

Skrevet

jeg har en kollega som jobber kun nattevakter, og det har godt helt fint med henne, så tror ikke det gjør noe!

Jeg er ennå oppblåst i magen, men kjenner egentlig ingenting der nede lenger. Ikke etter at smertene etter uttak ga seg. Eller på rugedag 4 hadde jeg noen sinnsyke stikninger. Dette var og dagen da jeg hadde litt diare og kastet opp. Vet jammen ta ikke hva det der var for noe. Men etter det har jeg ikke kjent noe.

Jeg er blitt veldig øm i brystene, men det er nok bare progestaen tenker jeg.

Åsså er jeg merkelig svimmel. Leste et annet innlegg om ei som hadde testet positivt to ganger og var svimmel begge ganger, men jeg vet ikke...:)

Ellers så er jeg evig optimist, og håper og tror at dette skal gå veien:)

klem

Skrevet

hehe, det er bra at en av oss er optimist, for jeg er desverre født det motsatte... jeg klarer alltid å se det verste i alle situasjoner...

rugedag 10 nå, tiden går egentlig fortere enn jeg trodde!!

Skrevet

hei :)

prøver ikke å være her inne for mye. blir til at jeg tenker så mye hva hvor og hvorfor osv.

men eg har de siste dagene fått endel kvalme. det er sånn at eg ikke er i tvil. i begynnelsen så tenkte eg at nå begynner du å bli helt skrullete, men eg er virkelig kvalm, men ellers er det ikke mye smerter lenger. begynner å bli bekymra nå for at det ikke har gått riktig vei, men det er vel nervene. hadde vært bedre å ha smerter trur eg for da hadde eg vel iallefall innbilt meg at det var noe der.

masse skrullete tanker en søndagsformiddag :)

ønsker dere alle fortsatt lykke til !

Skrevet

Hei!

Vet ikke helt hvordan kroppen min er nå jeg egentlig...puppene er ømme og ikke ømme om hverandre, litt kvalme, masse stikkinger i magen, men ikke på samme måte som menssmerter....

Gruer, gleder meg til onsdagen, da skal jeg teste... men mulig jeg venter til torsdag, da jeg i følge St. Olav skal teste, dag 15... Er så sinnsykt redd for at jeg skal få negativt svar før påsken nå lissom. Vi skal til feriehuset ved sjøen, og dett hadde vært så deilig å bare vite at jeg var gravid!!!!!!!!!!!!! grunnen til at jeg gruer meg til å teste er at nå føler jeg meg litt gravid, har sett på barnevogner på nettet ol... så dersom en test kjører meg ret i bakken, er det bedre å ikke vite..

Skrevet

Nei dette skal gå bra :) nå er eg gravid og dere andre skal slå følge inn på gravide slitere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...