Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 nå lurer jeg, var innlagt på st.olavs denne uka pga premature rier...er i uke 31... da kom det et slags blodslim(ekkelt men) gult slim blandet med litt blod... hørte legene hvisket noe om en propp men de sa ikke stort til meg... hva tror dere??
cutiepie3friske jenter Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 anonym jeg da:) ikke meningen...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 eh ja..det tror jeg det var..herregud,hvorfor kunne de ikke si noe da..?det betyr jo ikke fødsel med en gang..kan ta flere uker det da..hmm..husk at du ikke må bade å sånn da..=) så gå ut ifra at det var det du..det kan lissom ikke vært stort annet.. håper alt er bra med deg..rart at ting begynner å skje oss,har jo termin 27 mai jeg åsså..og i natt hadde jeg en maserie..huff,håper de holder seg inne litt til..lykke til snuppa..
cutiepie3friske jenter Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 får håpe det går en stund til ja før de vil ut, de er jo så små enda...
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 kan høres ut som slimproppen ja, litt seigt og ekkelt.. lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå