Gå til innhold

Noen her som har fått brev i posten om time til UL?


Trønderjente82

Anbefalte innlegg

Når har dere fått time? Jeg fikk time 23.05 og er da 19+0, synes det er litt sent jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

jeg har termin 28.10.07 og har ul på ullevål den 25.05.07. Altså akkurat 18 fullgåtte uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder også til i trondheim og har fått ul 21. mai da er jeg 19+2, men jeg har bestilt en privat når jeg er i uke 14 så det ikke er så lenge og vente på å få se om det er noe inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 28.10, og har fått time på Rikshospitalet 4.6.. så det er vel ca 19 uker det også! ... føles leeeenge å vente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det kanskje vanlig da. Bare jeg som så at ut i fra terminkalkulatoren så var det tid for UL rundt den 10.05. Er jo så nysgjerring på kjønnet at jeg holder på å sprekke...:)

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 28.10 og fikk time på riksen 31.5.Er da 19+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dokker! Æ lurte på om dokker har bedt om å få bestilt time, eller legen gjorde dette automatisk?

 

Æ har vært på 1. legekontroll, men glemte å spørre etter UL-time....må æ minne dem på det trur dokker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig at lege/JM søker/bestiller fødeplass og ultralyd når du er der første gangen. Det gjode min JM, men har fortsatt ikke fått beskjed om noen UL time...har termin 8.10...så burde vel få den timen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til ultralyd den 18 mai og da er jeg 4 mnd og 2 uker på vei,altså 18 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går mer enn 3-4 uker fra du har vært til legen og du får brev i posten ville jeg ha ringt å sjekket om de har glemt å bestille time. Tror ikke det skal være noe problem og min lege bestilte hvertfall automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe,det SKAL i teorien gå autiomatisk ja...men har lært meg at slik fungerer det ikke alltid nei! sist måtte jeg ta saken i egne hender,da legen min hadde glemt å sende inn papira:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...