pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Tok en CB test i dag tidlig,og den er verken positiv eller blank negativ... Skjønner ingenting jeg. Tror vel egentlig at alt håper ute. StOlav trodde det kunne være snakk om en kjemisk graviditet ettersom det var veldig svakt på dag 15 og negativt i går.. Men,det finnes vel de som ikke tester positivt før etter dag 15,og likevel er gravide...????
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 det er jo noen som ikke har testet positivt før dag 17 også... Jeg ville ikke gitt opp enda jeg nei!! Krysser fingrene for deg,pixel!!!
pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 TAKK Linnen Skal ta en ny om ikke blødningen dukker opp....
WishToBeMom Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 hei Kan du kanskje ta en blodprøve for å se om det er HCG verdier i blodet? Jeg hadde samme resultat i mitt forrige, første forsøk. Tok da blodprøve, og var negativ. Men håper det kan ha gått rette veien for deg, krysser alt jeg har!!!! Hadde fryseforsøk nå, og testet negativt dag 14, på tirsdag. Men ingen tegn til mens ennå, men kunne jo være noen dager forsinket da:-(. Ønsker deg masse lykke til !!! Klem
sunsen Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei Ta en ny om noen dager å se du.....det hadde jeg gjort. Jeg er også på RD15. Hadde positiv test allerede på mandag, tok testen litt tidlig pga blødning søndag kveld, og har fortsatt blødning. Derfor tør jeg ikke juble enda. HCG i urin er der fortsatt, tatt blodprøver i tillegg i går og i dag for å event å se stigning eller nedgang i HCG verdiene. Så jeg hadde nok tatt en test til ja. og blodprøver...... lykke til
Aguin Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Hei. Håper du er gravid Pixel. Jeg testet positivt på dag 17, ( HCG 130 ) men det gikk desværre nedover noen dager etter. Så det var visst en svært kortvarig graviditet. Men sikkert andre med mer positive erfaringer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå