Gå til innhold

Trening i rugeperioden. Noen erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Hva har dere gjort i rugeperioden ?

( har fått beskjed om uttak/innsetting i uke 19 dersom alt går etter planen med hormonbehandlingen))

Selv er jeg totalt treningsnarkoman med 4-5 økter pr uke. Alt fra spinning til dans/aerobic og styrketrening.

Sånn har jeg liksom holdt på de siste 8-10 årene.

Tenkte ikke jeg skulle drive hardtrening, det er uaktuelt, men vet jeg blir fryktelig rastløs og humørsyk når jeg ikke får trent.

Er det noe i veien for å ta noen lette økter dersom formen er bra ?

Alle erfaringer og synspunkter mottas med takk.

Klem fra førstegangsreis med spraystart 08.04

Fortsetter under...

Hei, Christiane!!

Jeg trener vel ikke så kjempemye selv, men jobber som sykepleier på en veldig stressende arbeidsplass, det blir en del tunge løft...masse løping i korridorene. .. men det går helt fint. Og på St.Olavs sa de til meg at jeg måtte leve som vanlig, også seksuelt. HUs ene sykepleieren fortalte også om en som nettopp var blitt gravid der, som drev aktivt med spinning hver dag i rugeperioden, og hun er nå gravid. Det kan jo hende at du blir litt sliten av den crinonen du skal bruke etter innsetting, og at du ikke orker på så mye, men lytt til kroppen din... gjør det du har lyst til! Kan jo godt hende at når rugeperioden kommer, så vil du bare hvile deg!

en ting til, hun sykepleieren som vi hadde sa at det var bra å røre seg mye for å få økt blodgjennomstrømming i livmora!!

Lykke til! Blir spennende å følge med deg fremover!

KLEM

Takk for svar Linnen80.

Da gjør jeg det som kroppen tillater.

Har en veldig stillesittende jobb, så liker å få rørt til på meg.

Hvis jeg får akutt behov for å leke sofagris så skal jeg høre på kroppen, hehe.

Blir spennende å se resultatet av testen din også, vi sliter jo med akkurat det samme som dere.

Gleder meg til å komme i gang.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...