Gå til innhold

Ny og skummel følelse i kroppen..


Rosalille og sjarmtrollene

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 8+5 og har hittils bare hatt ømme bryster og vært trøtt. I dag da jeg våkna var jeg kvalm, svimmel og var sjelven i hele kroppen. Litt rar (ikke vondt) i magen. Nå er jeg bekymra igjen, er det med rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke bra å ha tegn til at noe skjer i kroppen? vil tro at så lenge du ikke blør er alt ok:)

 

Jeg blir fort svimmel jeg også, er i 7+5 i dag og tror kroppen reagerer på at noe skjer! Tror vi må lære oss å ikke være såå bekymra hele tiden(note to self)

 

Håper alt er bra, drikk masse vann, spis mat og frukt så skal du se at det gå rbra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!! :o) Ikke noe tegn til blødninger her, nei. Litt vanskelig å spise så lenge jeg er såpass uvel, men en banan og et eple har jeg iallefall fått ned. Merkelig at man alltid skal tenke at noe er galt når man føler forandringene i kroppen. Jeg er helt på tuppa jeg. Går på nåler liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt høres jo egentlig ut som normale graviditetstegn?

Mange får lavt blodtrykk mens de er gravide og blir veldig svimle. Jeg merker innimellom at jeg blir litt skjelven i bena og får tåkete syn i et par sekunder. Forrige svangerskap hadde jeg også lavt blodtrykk.

 

Går det bedre nå forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk, det går bedre nå :o) Har veldig mensenfølelse i dag, men det er rundt nå jeg pleide å ha den, så det er sikkert bare det. Har ønsket meg en liten en såååå lenge nå (gutten blir snart 5) og er nærmest hysterisk for at jeg skal miste den lille inni der. Håper det går seg til med den følelsen der og at jeg snart kan glede meg over graviditeten. Takk for svar, jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...