Gå til innhold

Magnus ble overført til Kristiansand i går!


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Fantastisk godt å kunne ta en tur hjem. Har dusjet i min egen dusj, og sovet i min egen seng i natt. Pappan har vært med lillegutt på sykehuset.

 

Ble flydd med ambulansefly i går ettermiddag, og kjørt rett til sykehuset. Han har vært fin og stabil i flere dager nå, og alt ser ut til å gå den rette veien.

I dag skal det fjernes noen sting og venefloner her og der, så nå ser han mer og mer normal ut for hver dag:)

 

Nå gleder vi oss veldig til å kunne ta han med hjem. Det blir nesten som en ny "barselhjemreise" for oss, for den dagen vi dro fra barsel, var den dagen vi fikk vite han var hjertesyk. Og da var vi i sjokk og sorg.

 

Takk for alle tanker og klemmer!!! Vi er snart tilbake som før:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var godt å høre!! :) nå kan dere vel slappe av litt mer og nyter livet sammen igjen :))

 

var det tøft å fly ambulansefly forresten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest innleggene dine, men ikke svart før (visste ikke hva jeg skule skrive). Er kjempeflott å lese at det går rette veien og at dere nærmer dere hjemreise. Høres ut som lillegutt blir godt tatt vare på!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til videre:) så flott at alt går bra!! Mange positive tanker til dere videre, både baby og foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at alt går bra. Jeg har tenkt masse på dere!!!

Håper dere snart får gutten med hjem:) Kos dere masse og nyt den "nye" barselstiden :)

Lykke til videre:)

Klem til deg og Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var skikkelig artig å fly ambulansefly:)) Jeg var temmelig kritthvit i trynet først... men så gikk det så bra så...Hehe... Åsså de pilotene gitt... hehe..

 

Nå må jeg prøve å rekke legevisitten på syjehuset. Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh så godt å høre! Har tenkt på dere!

Håper dere snart får komme hjem og kose dere!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!!

Dette var godt å lese!!!

Så bra at dere er i Kr.sand :)) Lenge må dere være der???

Fortsatt god bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt har gått bra:) deilig å være litt nærmere hjemme kan jeg tenke meg.. lykke til videre.. Magnus kommer seg nok raskt skal du se:) han er nok en sterk gutt:) klemmer sendes fra det store hjertebarnet..hehe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det har g¨tt fint! Og dåkke får prøve å nyte det litt ekstra no då, at ting går rett vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...