Gå til innhold

Var på tidlig ul i går, og er litt engstelig ...

Jordbær1975

Anbefalte innlegg

Hei

I går var jeg på tidlig ul, og var da ca 6+0. Kunne se den lille, men ikke høre hjertet slå .. Legen sa det var helt vanlig at man ikke kunne høre det, og at den lille var normal slik han/hun skulle være etter 6 uker.

Jeg klarer jo ikke la være å bekymre meg, og tenker hele tiden at vi kanskje burde observert hjertelyd? Mest sannsynlig var det jo over 25 dager siden unnfangelsen .. Jeg har jo lest om flere her inne som obsereverer hjerte slå når de er rundt 6 uker på vei. Er det noen som har noen trøstens ord?

Har fått ny ultralyd over påske da, så jeg tror denne påskeferien blir veldig laaaaaang :)

Fortsetter under...

Man hører ikke hjerteLYD men hjerteslag...... (lyden kommer ikke før etter uke 12 såvidt jeg husker...)

Men som du selv skriver, det er ikke i alle tilfeller man kan se hjertet slå så tidlig.

Prøv å slappe av (he he lettere sagt enn gjort, jeg vet...) og tenke at det går bra, for det er jeg sikker på at det gjør :)

Tenker du får deg en gledelig overraskelse på neste ultralyd ;);)

Vi fikk ikke høre, bare se.

Legen satte også opp et diagram til oss, for å se hvor mange slag.

Får ikke høre på mange uker enda.

Her hadde vi en rakker som gjemte seg på det tidspunktet der!

Legen fant bare det han trodde var en tom fostersekk med litt grums i.

Fikk ny ul-time rett over helgen. Da var der både et embryo i riktig str og et hjerte som slo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...