Gå til innhold

trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt lei i dag jeg, lei av å vente.. Har så lyst på bebis i magen min :( Jeg jobber på et senter og nå ser jeg BARE gravide rundt meg... ALLE er gravide untatt meg.. Blir trist i det fine vårværet.. Kunne ønske jeg klarte å være litt mer glad på andres vegne. Føler meg skikkelig ussel som ikke kan glede meg over noe så fint! Er så kos å lese om alle her inne som har barn i magen sin, men blir litt deppa og'...

Trenger overtalelses tips... ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg såå godt igjen! Føler meg skikkelig slem som ikke klarer å være mer glad på andres vegne, jeg vil bare så veldig at det skal være meg som går der med stor mage, eller kan rope ut at jeg er gravid. Uff..

Stakkars som jobber på et senter når du har lyst på barn. Der kryr det jo av gravide. Det kan ikke være noe koselig å få det "gnidd inn" på den måten.

Det eneste som hjalp meg var å ikke mase på en stund. Så spurte jeg om han ville at jeg skulle begynne på pillene igjen, og da sa han nei=) Nå sier jeg ifra om EL, og håper at han blir med til køys da. Ellers sier jeg ikke stort. Lar han ta initiativet til å prate om barn. Tror at mannfolka føler seg for presset av oss. Hvis vi slutter å mase, så føler de kanskje at de kan velge det mer selv. Og da blir det ikke så ille allikevel=) Men de er jo forskjellige da.

Du kan jo også spørre om han kan være så snill og bli med på å prøve til sommeren f.eks=)

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

kanskje dumt spm, men når har man egentlig EL? kan man kjenne det?

Skrevet

Det var ikke et dumt spørsmål. Man har EL ca 14 dager FØR neste forventede menstruasjon=)

Man kan kjenne det ved at man har litt vondt i eggstokkene. Men det beste tegnet er EL-slim. Det ser litt ut som eggehvitte og kan strekkes. Men ikke alle har EL-slim.

Man kan jo også ta EL-tester eller tempe. Du kan lese mye på http://www.pernille.info/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...