JuliLinda Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Er det flere som har det på samme måte. Er bare i uke 24, men sliter allerede med pusten og føler meg konstant full/ stinn og stram i magen. Var hos jordmor i går som også mente jeg hadde en veldig stor mage, men jeg ligger innenfor grønnfeltet på SF mål.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Det gjør jeg også, så fort jeg spiser littegrann blir jeg skikkelig mett og stappa liksom.. :0) Er 24+2 i dag og har ikke spesielt stor mage... Men den tar vel opp plassen til tarmer og magesekk likevel.. :0) Lurer på hvordan jeg er i 9. mnd jeg..hehe
JuliLinda Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt på akkurat det samme, at jeg lurer veldig på hvordan jeg har det i 9 mnd:-) Viss fare for at jeg eksploderer, føles sånn nå iallefall:-)
kaur *har født!* Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Stinn mage? Har fått et stooort påskeegg på jobben i dag med masse godis. (ba om 2 stk i og med det er ei magen også...men det fikk jeg ikke...) Har trykt i trynet i flere timer nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå