Gå til innhold

Påmelding treff modne damer Oslo og omegn - 11.04.2007!!

Lilleprins og mamma

Anbefalte innlegg

Hei alle modne og spreke damer!!

Takk for i går til alle dere som var på treffet på Front. D var kjempekoselg!

Da drar jeg i gang påmelding til nytt treff rett over påske.

Onsdag 11.04.07 kl 17:00.

Vi ble i går enige om igjen å prøve et nytt sted. Valget falt på Yayas Thai Beach Bungalow som ligger i Vika. Dette ser ut som et knall sted!!

Her har dere link til stedet: http://www.yayas.no/

Håper så mange som mulig melder seg på.

Ha en fin dag i vårsolen!!

-Lilleprins i magen

:-)

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan dessverre ikke bli med onsdag 11. april. Har allerede booket en avtale den dagen (prøver å fylle opp så mye som mulig nå før babyen kommer, regner med det blir mindre tid til å se venner ute etter at jeg har født...).

Dere får ha det koselig, så håper jeg at jeg kan bli med på senere treff i stedet, da kanskje med baby...?

Dere vil ikke tro det, før dere ser det: Jeg KAN og jeg kommer-selvsagt

-Lilleprins i magen

-Mirte

-Enestående

-Lunas gutt

Jeg har spist på den restauranten en gang. Det var megagod mat, billig - et steinkast unna Aker Brygge - og enda nærmere jobben min ;-)

Jeg synes stedet er mye hyggeligere enn de Aker Brygge restaurantene.

God påske damer!!!

Annonse

Takk for en hyggelig kveld på Front i går.

Jeg er også med 11. april og har merket av i kalenderen.

Jeg så litt på linken til Yayas og det ser ut som om de har det samme opplegget som mange mislikte på Front. Det ser ut til at store grupper må bestille innenfor en spesiell meny.

Hvis det er 9 personer eller flere forstår jeg at man må bestille fra noe de kaller "Mixed menu". Denne menyen har tre ulike valgmuligheter med forrett og hovedrett (og en av de har også dessert). Prisene varierer fra kr 239 til kr 295.

Hei jenter!

Håper det er i orden at jeg tar en tur den 11.4. selv om jeg ikke lenger har baby i magen, men på sykehuset?

Tenk at han allerede har blitt en uke gammel!

Veslegutt har nå snudd vektnedgangen, og veide i dag et gram mindre enn da han kom til verden for 1 uke siden.

Ligger fortsatt i kuvøse, men uten pustehjelp, Han får mat gjennom en sonde, og i tillegg er han koblet til en del måleinstrumenter for at de skal ha kontroll på ham. Er også på antibiotikakur som varer i 5 dager til, da de fikk mistanke til at han hadde en begynnende infeksjon i helgen.

Nå skal han bare vokse å bli stoooor!

Gleder meg til å se dere alle igjen, så jeg håper jeg får til å komme 11. april! Sunt og godt med en avkobling fra sykehus og hus og hjem noen timer også.

Ha en fantastisk fin påske så lenge - jeg tenker med lengsel på hytta på fjellet, men for oss så blir det nok en Ullevål-påske. Kanskje jeg skal ta en tur på helikopterdekket øverst på parkeringshuset bare for å få følelsen av å komme litt i høyden?? : )

Annonse

Hei Maggi,

det blir jo spesielt å treffe deg - vi kan høre litt mer da.

Til det at lille Victor nå veier et gram mindre, tenker jeg:: Ja, men han puster på egen hånd - og det krever jo mer energi.

Tror ikke at det e rbekymringsverdig.

Jeg ønsker spesielt deg og dine riktig god påske og tenker: Klart er hytta på fjellet ikke sammenlignbart med Ullevål, men TENK på hvor bra alt har gått!

Tenk om ikke alt hadde gått så knirkefritt som det faktisk har gjort?

Vi sees den 11. april

Hei Maggi og alle dere andre!

Så koselig at du kommer en tur Maggi uten mage og uten lille Victor. Det er fint å høre at det går bra og at han puster selv. Det blir en spesiell påske på dere sammen med lille Victor på sykehuset. Dere får kose dere hele familien!!

Da har følgende personer meldt seg på så langt:

-Lilleprins i magen

-Mirte

-Enestående

-Lunas gutt

-Sondres mamma

-Wonderboyimagen

-Sara 1967

-Augustine

-Lima

-Maggi

-Roma14 - regner med at det var deg som klikket på Anonym

Samtidig så vil jeg ønske dere alle en knall og fin påske!!

Sees 11.04!!

Hei igjen

Da har jeg forsøkt å komme gjennom til Yaya's både på telefon og via internett for å bestille bort til 12 stk i dag flere ganger uten å lykkes. Har lagt igjen beskjed på svareren til restauranten om at de må ringe meg tilbake for å bekrefte at de har plass til 12 i dag. Får bare se hva som skjer. Venter også på mail med en bekreftelse på at booking er ok. Veldig frustrerende.

Men men damer vi får bare møtes på Yaya's i ettermiddag og se om de har bord til oss. Hvis ikke så får vi gå et annet sted. Krysser fingrene for at det ordner seg til slutt.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...