Nutmeg Skrevet 25. april 2007 Forfatter #151 Skrevet 25. april 2007 Kos deg på ul:) Gleder meg til å høre hvordan det gikk:) Ja, var hos legen i gå Ikke noe feil med meg, jeg er bare så superstresset og sliten at kroppen ikke fungerer slik den skal. Så, og jeg klarer slappe litt av og få litt overskudd på energifronten skulle det ikke ta så lang tid før jeg tester positivt:)
Alba44 Skrevet 25. april 2007 #152 Skrevet 25. april 2007 Hei jenter! Da rakk jeg dessverre ikke ønske deg MASSE LYKKE TIL MED UL!!!!! Men: venter i spenning og sender mange gode tanker :-D SUPERT at det gikk bra hos legen, Nutmeg!!!!! Kroppen sier i fra om ting går på for høyt gir over lenger tid, så håper du får senket skuldrene og at får nok søvn og hvile , at siste innspurt av husbygging går bra og at jobbsituasjonen roer seg. Vi er her og heier på deg vettu )) Ja, jeg felte endel tårer på lørdagen...da pappa førte meg opp kirkegulvet, vielsen, talene, da vi gikk ut kirka som nygifte om møtte likk og smil fra alle venner og familie.....Da min nybakte mann holdt tale var det ikke mange tørre øyekroker rundt bordet. Han hadde planlagt og skrevet talen sin, men da det kom til det store øyeblikket så holdt han seg ikke til"manus", men snakket rett fra hjertet...*snufser* Fine, fine mannen min )) Vi feiret med å bestille vogn i går, vi!!! Er jo et hav av vogner, men fant raskt ut hvem vi ville ha. Moro!! Av svigerinne har vi nå også fått vippestol, voksipose + klær. Rart å ha så mye babyutsyr her :-D Klem,
attpåklatt!! Skrevet 25. april 2007 #154 Skrevet 25. april 2007 Å herlige lykke!! Eg har baby i magen!!! jippi!!! Så lykkelig her at!! Svever.... Hehe.. skulle ikke tro eg hadde gjort dette før.. Var så lettet når vi gikk derfra!! Tror eg har grublet litt mer enn eg har vært bevisst på... Men, alt i orden med attpåklatten!! Av det de kan se på ul ihvertfall... Hadde ikke før tatt frem magen så "utbryter" mannen..: trenger ikke si hva det er er altså!! Jordmor flirte da.. Det vi vet vi får er en liten rakker.. den sto for det meste på hodet!! Ikke lett å få gode bilder i profil da..hun jobbet lenge med det!! Dyttet godt på magen(au!) for å få flyttet på han.. hjalp bare litt.. Med en gang eg la meg ned, la eg armen min bak hodet, og det første vi ser på skjermen er en baby som ligger med armen bak hodet.. hehe! Sjarmert fra første sekund... Vinket masse til oss mens jormor jobbet med sitt!! Morkaken min ligger denne gang frem mot magen min, så derfor har eg ikke kjent så mye liv som tidligere. Godt å få svar på det og.. Og det beste av alt.. terminen ble flyttet rett vei!! Ny termin er 21.sept!! Med andre ord.. er i uke 20!! Tenk det.. noen dager til og eg er halvveis!! Får nesten lyst å gifte meg igjen alba!! :-) Godt du har hatt en flott dag.. og har funne en god mann!! Hvilken vogn har dere bestemt dere for? Eg har ikke blitt enig med meg selv enda... hehe!! Mannen har ikke blandet seg så mye enda.. kommer vel! Klem fra svevende meg!!
Alba44 Skrevet 25. april 2007 #155 Skrevet 25. april 2007 GRATULERER MASSE MED VEL OVERSTÅTT UL!!!!! Supert at alt så bra ut og at attpåklatten trives :-D :-D Også en liten rakker ja. Hihi....Disse småtrolla våre... Plasseringen av morkaka er den samme som meg, og derfor jeg har kjent mindre enn andre også. Godt å vite hvorfor. Kos deg masse med opplevelsen fra i dag!!!!!!!! Er glad sammen med deg ;o)) Stooor klem fra fruen!!
Nutmeg Skrevet 25. april 2007 Forfatter #156 Skrevet 25. april 2007 Så koselig lesning det er her i dag:) BAre gode nyheter og glede:) BLir jo glad jeg også
Alba44 Skrevet 25. april 2007 #157 Skrevet 25. april 2007 Masse glede er supert ja :-D Har fyllt ut selvangivelsen,jeg. Noen endringer, så tok ikke så lang tid, men liker ikke ha det liggende til siste dag. Hele stua er full av blomster og gaver. Litt av en jobb å holde orden på )) hehe...Men veldig, veldig koselig!!! Så mange som husket på oss og ville gi en oppmerksomhet til oss. Noen ting vi skal bytte fordi vi har det fra før, men ellers flotte gaver!!! Vi valgte Emmaljunga city cross duo. Lett å frakte, kjøre med og bære. Veldig lett. Bare 11 kg. Gleder meg sååå veldig til babyen vår skal igge der :-D
attpåklatt!! Skrevet 25. april 2007 #158 Skrevet 25. april 2007 Ungene har fått sett bildene nå... hehe. De forsto ikke så mye av de! Men de såg nå hva som var hodet, armer og fot.. og lo godt når de så at babyen sto på hodet omtrent.. de gleder seg!! Skal ta selvangivelsene i dag vi og! Godt å få det utav verden! Gaver og blomster er bra! Gjør at den bryllupsfølelsen varer lenge... Vi hadde emmaljunga til de to andre. Men den er solgt! Har snust litt på simo.. liker godt den lyse(sandfarget?).. men har god tid enda!! Selv om eg har lyst å springe ut å gjøre masse "baby-ærend" i dag!! Rart hva den ul-timen gjør med en altså! sveve...sveve...
Alba44 Skrevet 25. april 2007 #159 Skrevet 25. april 2007 Skjønner godt at de ikke skjønte så mye. Hehe...men gleder seg sikkert ja )) Moro med småsøsken!! Ikke kjøpt noe til attpåklatten enda? Dere har vel alt som trengs fra før ) Fristende å kjøpe alt med en gang.... Litt vondt i hodet...lurer på om det hjelper med en is? :-P
attpåklatt!! Skrevet 25. april 2007 #160 Skrevet 25. april 2007 Åååå. is hørtes godt ut!! Og isen er grei!! Hjelper mot alt!! :-) Har kjøpt en body, en bukse, og et sett! Måtte bare når mamma de var med på shopping sist... Men, finner lite nøytrale klær igrunn!! Skal ta meg en opprydding i gamle ting før eg kjøper mer! har lånt vekk endel, så endel er nok for slitt nå.. hehe. Vil jo helst kjøpe nytt!! Seng og vippestol har vi. Må ha nytt stellebord, vogn og bilsete, det er jo det dyreste! Vi brukte stellebordet fra min barndom tidligere.. men nå har det måtte gi tapt! Har faktisk kjøpt et helseteppe også! Var salg på princess, så da "måtte" eg jo!! Nå er attpåklatten igang med turningen sin igjen... deilig altså! En god dag dette!! Sender masse babystøv til nutmeg!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Nå vil vi ha deg gravid!!
Alba44 Skrevet 25. april 2007 #161 Skrevet 25. april 2007 Is og litt soving hjalp på hodet ) Ikke så mye nøytrale klær, nei. Kjøpte noe nøytralt på Lindex før vi fikk vite kjønn. Uansett: kjempemoro å kjøpe :-D Nå vil vi ha Nutmeg gravid ja!!!! Masse babystøv fra meg også: *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Nutmeg Skrevet 26. april 2007 Forfatter #162 Skrevet 26. april 2007 Hei, hei! Ikke så mye skravling jeg rakk i går. MYE å gjøre på jobb pluss at jeg ikke var helt i form. Overraskelse på morningen i dag: TR dukket opp! Ble kjempefornøyd! Da er jeg jo nede i 37 dager! Det er jo bare utrolig mye bedre enn 85! Jo, jeg hadde jo selvfølgelig hest sett at jeg var gravid, men jeg regnet ikke med det. Så det passet perfekt å få masse babystøv fra dere nå! Putter det i lomma og tar det med meg inn i ny pp:) Håper dere er i bra form i dag, og er like lykkelige som dere var i går:) Jeg skal spise litt piller (DÅRLIG denne gangen) og sette i gang med dagens marerittaktige store mengde med jobb. Jobbet forresten 2 t overtid i går, klarte ikke gå hjem kl 16..... Det skal jeg klare i dag!
attpåklatt!! Skrevet 26. april 2007 #163 Skrevet 26. april 2007 Hei kjære du!! Grattis med tr!! Kanskje det hjalp å gå til lege å få vite at alt er i orden, og bli bevisst på at du trenger litt hvile..? 37 dager er jo supert!! Temper du? Kanskje du skal teste etter el og? jaja, spennende blir det ihvertfall. Kos deg med pillene!! hehe.. har nettopp tatt to selv, murrer litt i hodet.. sikkert for at eg verker i musklatur og bekken allerede. Og eg som skal på jobb nå.. blir spennende i dag! Guttungen ligger på sofaen, har kastet opp! Er ikke i form.. har nettopp sovnet igjen! Stakkar... han vil så gjerne på skolen! Heldigvis kan mannen være hjemme i dag! Håper du kommer deg vekk fra jobb kl 16 i dag!! God bedring fra "tr-formen" Ha en flott dag!! nesten helg jo..
Alba44 Skrevet 26. april 2007 #164 Skrevet 26. april 2007 God torsdag jenter!! Gratulerer med myyyyye kortere syklus!!! Nå går det jammen rett vei ) Skulle jo selvsagt helst sett at du var blitt gravid, men er sikker på at lettelsen fra legebesøket sitter i og er med på å øke positiviteten!! Hadde selv sykluser på 34 dager på slutten, så 37 dager er også innenfor det normale. Men: spør som attpåklatt om du har tenkt å el-teste? Jeg gjorde det de to siste pp`ene vi prøvde og syns det hjalp meg veldig med å holde oversikt + vite når man skulle kose ekstra ) Hva tar du av tilskudd? Håper det IKKE blir overtid på deg i dag, Nutmeg! Håper det går greit på jobb for din del, attpåklatt!
attpåklatt!! Skrevet 26. april 2007 #165 Skrevet 26. april 2007 Hellu!! Da har eg klart å vralte meg hjem fra jobb! Kjenner det såå altfor godt i rygg og bekken nå altså.. men, får ta det rolig resten av dagen! Guttungen virker heldigvis bedre også.. Travelt i dag også nutmeg? Nå skinner solen ute, håper den blir noen dager!! Er trenger sol i ansiktet! NÅ!! Ha en fortsatt fin dag jenter!! Klemklem!!
Alba44 Skrevet 27. april 2007 #166 Skrevet 27. april 2007 God morgen!! Reiste ut på besøk i går og kom ikke hjem før ved midnatt, så derfor kom ikke jeg innpå bim mer ) Håper rygg og bekken er mer samarbeidsvillig i dag, attpåklatt! Skal du jobbe i helga? Hvor mange dager til flytting, Nutmeg? Nede på 60-tallet nå? Formen din etter tr-besøk bedre? Sola skinner i dag ) Rart å tenke på at mai nærmer seg med stormskritt nå...Syns de siste ukene har gått så fort.. Ha en flott fredag, jenter!! Klemmer,
Nutmeg Skrevet 27. april 2007 Forfatter #167 Skrevet 27. april 2007 Heihei! Grusomt travle dager nå. Stresset så fælt i går at jeg begynte blø neseblod! Jeg er så klar for helg at dere aner ikke! Skal bare overleve de neste 8 timene, så er det kafe og kos:) Håper formen din er bedre i dag Attpåklatt. Ikke jobb i dag? Nærmer oss 60 tallet ja:) ER SÅ DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Snufs: oppvaskmaskin og bad som ikke er muggent og råttent. Super fredag til dere!
attpåklatt!! Skrevet 27. april 2007 #168 Skrevet 27. april 2007 God dag jenter!! Formen er ikke bedre nei, men takk for dere tenker på meg og min skrale form! Hehe.. Sovet sykt dårlig.. første natten bekkenet har gått utover søvnen på den måten! I dag har eg begge ungene hjemme! Guttungen kastet opp i natt og.. og jentungen klager over magevondt! Men de virker bedre nå begge to! Håper det er over! Mannen må kanskje jobbe overtid i dag og i morgen, så da er det ikke så lett å ta det med ro! Skal ikke på jobb før mandag selv.. må bli bedre til da!! Nutmeg: nå må du bremse altså! Blir jo skikkelig bekymret her.. ta vare på deg selv nå!! Nå skal eg snart i dusjen og våkne litt! Ha en strålende fredag!! Klem
Alba44 Skrevet 27. april 2007 #169 Skrevet 27. april 2007 Nå må du stelle bedre med deg selv, Nutmeg!! Hør på attpåklatt og meg. Du kan jo ikke ha såå grusomt hektiske dager i lengden! Er det fortsatt sykdom på jobben som gjør arbeidsmengden så stor? Hva sier sjefen? I og med at husbyggingen nærmer seg slutten, så slipper du den belastningen og irritasjonen over håndverkere. Vi vil jo at du skal ha det best mulig vettu ) Nå har jeg sett gjennom en stor eske med klær som vi har fått av min svigerinne. Såå mye fint!! Ufattelig at Albababyen skal ha på seg disse søte plaggene en dag )) *sukk* Håper formen til barna bedrer seg raskt, attpåklatt! Ikke gøy å være syk...
Alba44 Skrevet 27. april 2007 #170 Skrevet 27. april 2007 Ingen som har tid til å skravle i dag, travle damer? Ønsker dere begge en GOOOOOOD helg med masse god søvn og kos sammen med deres kjære!!! Klemmer,
Nutmeg Skrevet 27. april 2007 Forfatter #171 Skrevet 27. april 2007 Ikke tid til å spise engang! Og overtid ble det jammen meg også Men nå er det langhelg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha en super helg med fint vær:)
attpåklatt!! Skrevet 30. april 2007 #172 Skrevet 30. april 2007 Hei og hå... Lite bimming på meg i helgen.. Familieliv o.l. Blir nok lite i dag og. Skal snart på jobb... ikke motivert i dag! Har nesten ikke sovet mellom 2 og 5 i natt.. guttungen har kastet opp igjen!! Og bekkenet verker mer om nettene nå.. Mannen har heldigvis mulighet til å komme hjem før eg går! Kjedelig å måtte være hjemme fra jobb når eg jobber så lite som eg gjør nå.. Håper han blir frisk snart.. sliter på meg kjenner eg. Han er liksom ikke seg selv, spiser lite og blir fort slapp! Fridag for alle i morgen!! Deilig! Sove lenger enn i dag.. :-) Ha en fin mandag og klem!!
Alba44 Skrevet 30. april 2007 #173 Skrevet 30. april 2007 Heisann! Stakkars gutten din da!! Huff.....ikkenoe gøy når barna ikke er i form...Håper han raskt kommer seg!! Håper det går greit på jobb, og at du får mer søvn i natt. Deilig med fri i morgen )) Hatt en rooolig og kjempefin helg med min nybakte mann ) Sorterer nå bilder fra byllupet og skal bestille takkekort ) En fin mandag ønskes dere!!
attpåklatt!! Skrevet 2. mai 2007 #174 Skrevet 2. mai 2007 Hallo igjen!! Lite bimming for tiden! Men i dag blir det kanskje bedre.. skal være endel hjemme! "bare" til fysio kl 12 og møte på jobb med jordmor kl 14(ang tilrettelegging) Og i dag er eg jammen halvveis!!! Jippi! Litt skummelt og... :-) Nå har eg fått ungene på skolen! Mannen er reist til sørlandet, kommer hjem til helgen(tror eg) Fotball-kamp med guttungen i ettermiddag! Har noe å gjøre i dag likevel ja... Og i morgen er det jobb igjen! Sukk... det begynner å bli fryktelig tungt! Men etter i morgen har eg fri til lørdagen uken etter.. det hjelper! Ha en fin onsdag!! Skulle til å skrive mandag.. føler det er det det er...
Alba44 Skrevet 2. mai 2007 #175 Skrevet 2. mai 2007 God onsdag!! Gratulerer med halvgått svangerskap!!!!! Det var den dagen jeg var ute og kjøpte de første små plaggene. :-D Formen til gutten din bra igjen ettersom han skal spille fotballkamp? Skal til en spesialist på sykehuset etterpå angående medisineringen. Ellers prøve å holde meg mest mulig inne. Såå mye pollen i lufta nå... :-( Hatsjooo......ikke greit uten allergimedisiner, men holder ut. Ha en fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå