Gå til innhold

Sv: Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 10)

Anbefalte innlegg

Hei igjen!!

Ferdig med grublingen!!

Ringte de på jobb.. sa eg ikke kommer denne uken! De forsto!

Så håper legen er forståelsesfull neste tirsdag! Fikk heldigvis time...

Håper han er frisk då..

Nå skal eg drikke litt te.. samle krefter til å støvsuge og ordne litt!

Lovet ungene å finne frem påskepynten... er litt sein i år!!

Turbotrollet roper på deg nutmeg i en tråd!!

Fortsetter under...

Der så jeg ropet ja:) Flere med lange sykluser:)

Bra du fant en løsning for disse dagene som kommer. SÅ ordner det seg med legen på tirsdag!

Påskepynt? Hva er det? Vi har ikke engang påskeeggene våre i år. De ligger på hytta, vi skulle jo egentlig dit. Får satse på at jeg har et påskeegg på lur som sambo klarer finne frem til;)

Te er bra, skal hente meg en ny kopp.

Så godt for deg å ta en avgjørelse ang. jobb, attpåklatt. Ikke alright hvis man gruer seg for å gå på jobb...Håper legen er frisk igjen over påske.

Kommer hjem til ferdig middag i dag du da, Nutmeg? :o)

Vært på jobb en tur nå. Der var det stille og rolig, så barna har nok fått seg en tidlig påskeferie. Godt for dem!

Fikk kjøpe-ting-til-baby-abstinenser i sta`, så fant en søt pysj og et teppe :o))

Middag? Hæ? Er det et dyr? Nei, kommer nok ikke hjem til ferdig middag. Sambo er å jobber i huset, og blir nok der en god stund.

Babyshopping er koselig:) Du som får gutt burde ta en tur til Obebe (tja, ikke helt sånn det skrives, men du skjønner kanskje hvilken butikk jeg mener) i 3.etg på Oslo City. Tøffe gutteklær:)

Blir noen timer til med jobb på meg:( Nødt til å gjøre en del av jobben til ei som har ferie. Vanskelig og tar lang tid:( Ikke akkurat det jeg trenger disse dagene:(

Hvordan er formen nå Attpåklatt?

Åååå, begynner å kjenne trangen til å kjøpe noe babyting nå..

Vente litt til..

Formen er grei nok!

Nettopp spist en deilig potetstappe med pølsebiter ilag med familien!

Nå skal mann og barn spille et spill... mor skal ligge på sofaen!!! :-)

Litt lettet for at eg ikke skal på jobb denne uken, men litt dårlig samvittighet for at det ikke er klarert med lege! Men kjenner jo på kroppen hele tiden at eg gjør rett i å ta det med ro!! Og det er jo ikke lett på jobb...

Kjedelig med overtid, nutmeg! Når så mange har tatt påskeferie...

Men, to dager igjen for deg og!!

Alt under kontroll med blodtrykket alba?

Og bryllupet??

Takk for tipset ang. gutteklær :o)

Dumt at du må jobbe ekstra når andre har fri, Nutmeg...Men: som attpåklatt sier, så er det bare 2 dager igjen og så får du ferie også!!

Sambo jobber også overtid...visste ikke når han ble ferdig...Men: det positive er at han skal jobbe hjemmefra i morgen og onsdag, så da får jeg se mer til han :-D

Blodtrykket er under kontroll, og det samme med bryllupet. Begynner å kjenne at det nærmer seg...kribler når jeg tenker på at denne flotte samboeren min skal bli mannen min ;.P *smiler fra øre til øre*

Kjøpt meg 3 buketter med tulipaner i dag. Syns de er så fine. Dessuten skikkelig påskeblomster også.

Annonse

Kribling i magen er deilig!!

føler meg nyforelsket i min mann for tiden.. deilig det!! Han er så snill og god mot meg!! prøver å gjøre hverdagen lettere for meg...

Har et problem i dag!! finner ikke påskepynten min!!

Skjønner ikke hvor den er blitt av... hehe!!

Mannen skal hjelpe meg å leite etterpå... eg klarer ikke løfte kasser eller noe nede i boden, så da begrenser jo leitingen seg..

Skal kjøpe tulipaner i morgen eg!! Er såå vårlig å få i hus!!

Joda, bare 2 dager igjen så det går nok bra:)

Har bare jobben litt i vranghalsen for tiden, og da hjelper det ikke at jeg må sitte her å streve med noe jeg ikke helt kan mens "alle" andre har ferie.

Hadde jeg bare hatt mine egne oppgaver kunne jeg tatt kortere dager, men denne tingen jeg må gjøre for kollegaen min tar tid og er vanskelig i og med det at jeg gjør det så sjelden. Lønner seg ikke å kunne jobbene til de andre, da "får" man dem når de er borte.

Den butikken er kjempefin Alba, brukt MASSE penger der:)

Tulipaner er fine:) Jeg har pakket vekk alle vaser, så det blir ikke tulipaner hos oss i påska. Kommer til å pynte til trengsel neste påske og jul siden det ikke ble noe i år:)

Gleder meg til å høre om bryllupet ditt Alba:)

Må ta meg en titt i den butikken, Nutmeg. Lenge siden jeg har vært i Oslo sentrum nå, så da passer jo det bra.

Nå kom endelig sambo hjem, så da skal vi spise hjemmelaget lapskaus. Er blitt litt forkjølet, så da smaker det veldig godt. :o)

Ha en fin mandagskveld, jenter!!

Snakkes i morgen :o)

Klem,

God tirsdag!

Har stått opp sammen med sambo som har hjemmekontor i dag, så nå sitter han på kontoret og jobber og jeg sitter i sofaen med bærbar pc inntil videre. Har blitt forkjølet, så blir en rolig dag på meg...

Hvordan ser dagen deres ut?

Jeg må ta noen bryllupstelefoner og handle, og skal kose meg med blader og en bok :o)

En fin dag ønskes dere!

Ser vi har skrevet samtidig her :o)

Bra med meg, men er blitt forkjølet da. Satse på at jeg blir bedre etter en rolig dag hjemme. Har planer om å tilbringe store deler av dagen med pc,blader og bok.

Pga sår hals og sikkert hormoner, så fikk jeg såå abstinenser etter is i går kveld! Snille sambo reiste på butikken og kjøpte en pakke med kroneis og en med båtis. Spiste 4 is på en halvtime og var storfornøyd :-D Hehe...Ikke akkurat den sunneste dille å få.......

Annonse

God morgen jenter!!

I dag skinner solen igjen!! Hadde seg en pause i går!!

Så nå skal eg snart dusje.. og ungene!

Så skal vi handle litt, tar litt hver dag...

Tenkte eg skulle prøve å sykle en tur med de i dag, sjekke om bekkenet tåler det. Håper og krysser! Må jo ha litt trim...

Snille mannen klarte heldigvis å finne påskepynten i går kveld...

Så det blir vel litt pynting i dag då.

Dumt du er blitt forkjølet alba! Slitsomt..

Skal du ha like lang dag i dag Nutmeg?

Ha en strålende tirsdag!! Klem!

Hei igjen:)

Vært ute på en lang lunsj, med vin, sammen med kollega. Koselig.

Må nok jobbe noen t overtid i dag også. Filene på det jeg skal gjøre for hun som er borte kommer ikke inn før 15.30, så thuvstart på ekstajobben er umulig.

Hvordan har dagen vært så langt? Klarte du sykle Attpåklatt?

Snørrete, eller går det bedre Alba?

Hei igjen!

Har sovet i et par timer, lest, sløvet og laget lunsj til sambo og meg. Skal ikke klage over formen, men halsen er sår , er snørrete og tung i hodet. Is hjelper veldig bra!! Hihi...

Blir overtid i dag også,ja..Kanskje du får en "vanlig" dag i morgen?

Skal dere være hjemme i påsken?

Sykling eg?? Hm... nei.. ikke i dag!!

Ungene har vært mye ute, og eg har selvfølgelig fått hodepinen igjen i dag!! Så eg har utsatt sykling til i morgen... kanskje.. lov å håpe!!

Har tatt paracet, foreløpig uten virkning!! :-(

Godt eg skal til lege på tirsdag... høre om han kan komme fremme med noen triks!! Kanskje vel optimistisk her nå, han har jo ikke kunne hjelpe noe særlig før!

Lunsj med vin! Ikke rart du må jobbe sent! Hehe..

Eg og vil ha en slik jobb... skulle tatt seg ut om eg drakk vin på den jobben eg har.. hehe!!

Håper formen din er bedre, alba! hvis ikke... ta deg en is!!

Må ut å kjøpe is til påsken eg og... det hørtes velddig godt ut! :-)

Slemme hodepine,attpåklatt....

Skulle for din del ønske at hodet kunne samarbeide mer.

Men: godt at du slipper å tenke på jobb i påsken da. Prøve å hvile deg og slappe av mest mulig da.

Vin til lunsj, ja :o)

Smakte godt i sola? Drakk vann, jeg..

Nå har jeg nettopp spist den siste båtisen, så må til innkjøp av mer is etterpå. Sambo reiste ut i går kveld for å kjøpe masse is til meg, og nå er det jammen tomt...eh... Er så deilig og avkjølende for en sår hals :-P

Vin i lunsjen i dag var perfekt! Var effektiv og fikk unna det meste av egen jobb, og kunne dermed ta laang lunsj. Nå sitter jeg å kooooooooser meg med "bonusjobben". Tar noen timer.

Is, tror kanskje det er noe å satse på når jeg er ferdig her i dag:)

Mulig jeg må ha litt mere vin også, det var nemlig VELDIG godt. Is og vin:)

Nei, må jobbe litt:) Kommer innom senere:)

Hei igjen jenter!!

Nå har eg "passet" på sofaen en liten stund... nå har hodet lettet litt!!

Håper det varer dagen ut..

Så nå skal eg lure meg en liten tur på butikken mens ungene ser barnetv!

Mannen er ikke hjemme enda..

Is og vin?? Hm... frister faktisk det.. men, det får bli med isen!! :-)

Nå har vi vært og storhandlet, så fryseren er fyllt med masse deilig is :o)) Tenkte det var greit å handle i dag, for er vel nok av folk i morgen kan jeg tenke meg.

Bra hodet er bedre!

Formen min er ikke bedre, men heldigvis ikke verre.

Kose meg med is og blad nå :o)

Da tar jeg påske:)

Kommer ikke innom i morgen, slipper:)

Skal jobbe masse i huset, og ikke tenke jobb ui det hele tatt.

Mye kos med sambo blir det også tid til:)

Ha en suuuuuuuuper påske jenter, så snakkes vi tirsdag 10.april:)

Påskeklem fra meg:)

Ååå, nådde eg ikke å si God Påske eg nå da... uff da!!

jaja, kjekt å kunne fra jobb! Og ikke minst ha fri i morgen!!

Vel unt!

Håper formen din blir bedre utover påsken, alba!

Godt å være ferdig med storhandelen!

Har endel igjen eg.. har måtte fordele det, siden mannen jobber mye denne uken! Men snakkket akkurat med han, og han skulle få tid i morgen til å handle de tyngste tingene! Heldigvis!

Nå skal eg spise grøt med ungene!!

Snakkes!!

Regner med du bimmer i påsken, alba..

Nådde ikke ønske Nutmeg GOD PÅSKE jeg heller, men deg rekker jeg å sende mange gode ønsker for en strålende påske, attpåklatt!!!

Skal ha hjemmepåske i år, vi, og er storfornøyd med det :o)) Bare kose oss, slappe av, og forberede oss til den store dagen. Bli helt kvitt forkjølelse skal jeg også bli. Dessuten skal jeg ruge :-D Hehe...

Skal bimme i påsken jeg vettu, så vi snakkes vi :o))

Ha en fin-fin tirsdagskveld!!

Klem,

Gos onsdag!

Hvordan er formen?

Håper den er BRA!

Her er det uendret. Halsen så sår enda.....så blir nok isfest i dag også. Trenger litt avkjølende trøst :o)

Koser meg med te og bimming.

Ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...