Gå til innhold

Sv: Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 10)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Bra med dere?

Attpåklatt. på jobb? Håper det etter forholdene går greit.

Nutmeg: tatt deg noen velfortjente fridager? Håper det er sol og fritid som holder deg unna bim :o)

Hos lege i dag også. Fin-fin hjerterytme hos lilegutt :-D og bra prøver av meg ( blod og urin) + stabilt bt. Fått 1 i ødem med litt hovne fingre og føtter. Forlenget sykmelding, men det er jo ingen overraskelse.

Litt husarbeid og middag, så skal jeg på barselsbesøk :o))

En fin dag ønskes dere!!

Klem,

Fortsetter under...

Hallo!!

Nå har det jammen blitt noen dager siden eg gav lyd fra meg!!

Er ikke helt i form for tiden.. sliter skikkelig med bekkenet, litt deppa over det! Håper det kommer seg litt.. går til fysio heldigvis! Føler det tar mye av energien min dette. Tenker endel på jobbsituasjonen, om eg bør sykemelde meg 100% og prøve om det hjelper.. men det er den samvittigheten også da!

Jaja, vi får ta det som det kommer!

Regner med nutmeg har fri noen dager til! Vel fortjent! Flink jente!!!

Hvordan er formen din alba? Håper den er stabil eller bedre!!!

Er vel mye liv i magen fra lille gutten nå?

Merker ihvertfall mye mer til min nå.. koser meg med det!!

Hadde du det koselig på barselbesøk? Er spesielt å gå på det når en er gravid... :-) Ikke så lenge til det er din tur!!

Ha en strålende onsdag!! Klemklem!!

Heisann!

Så koselig å se deg her inne igjen, attpåklatt!!

Har stadig sett etter tråden vår, men skjønt at dere begge ikke har vært her. Leit å høre at formen din ikke er så bra...Føler du at fysio hjelper deg da? Og blir du merkbart verre etter jobbing? Kjenner meg så godt igjen i det med samvittigheten....men: kan man ikke, så kan man ikke. Var på jobben på mandag og snakket lenge med sjefen. Leverte permisjonspapirer, og snakket fremover. Selv om de stadig sliter med sykdom,underbemanning og ingen ny pedagogisk leder etter meg, så føler jeg det alltid koselig å komme dit på besøk. De vet at jeg ikke har noe annet valg i forhold til sykmelding... Håper du har hyggelige kolleger og sjef, og at du VET at det er deg selv og attpåklatten som er det viktigste nå. Ta godt vare på deg selv, vennen!!

Håper også at Nutmeg nyter noen velfortjente fridager hjemme eller ved nye huset!! Spent på oppdatering :o)

Formen min er i grunn bra. Den verste pollenspredningen her er over, og det er godt! Mye sliten, behov for mye søvn og merker godt at jeg er tyngre, men koser meg med graviditeten og nyyyyyter spark og bevegelser fra lillegutt hver dag :-D Men: han er en rolig baby i forhold til mange andre virker det som, så kan gjerne sparke mammaen sin MER så jeg slipper de bekymringene!! Hehe...

Veldig koselig barselsbesøk forrige uke!!

Var veldig spesielt å holde en nyfødt baby og samtidig stryke meg over magen...snufs...gleder meg så veldig, veldig.... :-D

En flott onsdag ønskes dere begge!!

klem,

God morgen og god torsdag!!

Nå er huset tomt.. så nå er det en deilig rolig morgenstund..

Tenker du merker det begynner å bli tyngre ja, du er jo i siste trimester nå! Tiden går fort altså!!

Kan love godt med en rolig baby!! Er jo greit det og.. eg hadde en som sparket meg øm og støl første gang! Og travel var han når han kom ut, hehe. Alltid på farten..

kjenner stadig mer til attpåklatten, har tydelig god plass der inne enda, for det er liv overalt i magen! Koooselig er det!!!!!

I dag har eg ingen planer.. tar det som det kommer, se hva eg orker eller får lyst til!..

Mannen kommer hjem fra sørlandet i morgen, men skal mye forskjellig i helgen, så det er vel plutselig mandag igjen tenker eg.. :-)

Tiden går nesten alt for fort.. er jo allerede 21+1!!

Klem, og ønsker om en fin dag!!

Hei kjære venn!

Kost deg hjemme alene i dag?

Så koselig at du kjenner masse til attpåklatten!!! Nyt det :o))

Jenta di var roligere i magen? Kan tyde på gutt igjen da ;o)

Skulle ønske jeg var like godt vant. Bevegelsene til lillegutt var annerledes og mye mindre tirsdag og i går. Prøvde det meste 8isvann, sjokolade,klapping på magen...), men det hjalp ikke og mannen og jeg fant ut at vi måtte ringe føden. Har skrevet langt innlegg på skravle og på 3.trim. hvis du vil lese.

Jordmor ville ha oss med en gang....

Etter undersøkelser og venting, så kunne legen HELDIGVIS konstantere at lillegutt har det bra i magen!!! Ble endel Albatårer i går...av redsel og av glede. Legen så at han sparket og spurte om jeg kjente det, men det gjorde jeg da ikke. hehe...rare greier. Morkakas plassering og måten lillegutt ligger på er vel grunnen. Legen sa han hadde fine bevegelser og viste oss at han også denne gang suttet på tommelen! Zoomet inn et nærbilde av ansiktet. Såå moro å se!!

Fikk beskjed om at det var viktig at vi hadde tatt kontakt, og at vi måtte gjøre det igjen om vi ble bekymret. Føler meg så godt tatt vare på av sykehuset, og det gjør meg tryggere.

Tenk at du så langt på vei du også. Tida går ja....Er selv 29+0 i dag :o)

Klem,

Håper det går bra med dere 3!! =)

Var hos gyn igår....det er vist ikke håp for oss å klare å bli gravid selv...så nå må vi bli henvist til fertilitetsklinikken her i Hgsd. Så da blir det prøverør på oss i løpet av høsten tenker eg.... Uff, veldig blandede følelser jeg har ang dette!!! Er livredd for at vi aldri skal klare å få baby!!!

Er redd og glad samtidig!!! Vet liksom ikke hva jeg går til nå....

Klem klem

Annonse

God morgen!!

Mandag.. ny uke og nye muligheter!!!

Kobra: skjønner følelsen din ang en slik beskjed!! Men, er sikkert litt godt å vite at en får hjelp!! Overlate litt ansvar til noen andre.. ønsker deg masse lykke til ihvertfall! Krysser alt eg har!

Klem til deg!

Denne uken skal eg prøve å være litt mer på bim.. mannnen er hjemme denne uken, så da har eg bærbar pc som virker!! Min er jo som sagt litt syk... og den eg har på mitt lille "kontor" nekter å dele på internett med meg!! Mannen er satt på saken!! Så håper en av pcene mine kan samarbeide snart.. ihvertfall når han skal reise på jobb igjen!

Nå har eg fått ungene ut.. spist frokost, lest avisen.. ja en god morgen foreløpig!

Bortsett fra halsen som er så sår.. klør i nesen, tung i hodet. Vet ikke helt om det er allergi eller forkjølelse. Skal høre med legen i morgen når eg skal til han.

I dag er det fysio kl 10!

Ønsker alle en flott mandag..selv om det kan virke som den blir våt..

Klem!!

God morgen!

Kobra: krysser fingrene alt jeg klarer for dere!!!!

Håper virkelig dere får den hjelp som dere trenger, og at drømmen deres går i oppfyllelse!!! Vær utholdende, tålmodig og gi ALDRI opp!!! Masse lykke til :o))

Attpåklatt:

høres ut du som en fin start på uka for deg :o)

En time hos fysio hjelper forhpåpentligvis på kropp og sjel også.

Våknet for 5 min. siden. , jeg. Hehe...er i en skikkelig soveperiode nå. Selv om sovestillingene ikke er verdens beste, så sover jeg som bare det. Lillegutt vokser forhåpentligvis som bare det i en rolig kropp/ rugekasse ;-D Gikk på vekta i sta`og den stiger som bare det.....

Mannen min har hjemmekontor i dag, men kan jo ikke forstyrre han for mye selv om jeg er selkapssyk så får holde meg med den bærbare i sofaen :o)

Har en liste med praktiske gjøremål i dag, så blir butikkrunde for min del etterpå.

Her regner det som bare det, og skyller vekk slemme pollenkorn! Jippi :o))

Klemmer,

Hei, hei!

Jeg er tilbake:) HAr savnet dere og lurt veldig på hvordan dere har hatt det! Oppdatert meg nå, og ser jo at det har skjedd litt av hvert mens jeg var borte.

Jeg har bare slappet av, sovet mye og vært en del ute. DEILIG. Friskemeldte meg selv i går, men legen mener jeg burde holdt meg hjemme noen uker til. Vi får se hvordan det går. Er OK å være tilbake på jobb, ble jo litt rastløs av å ikke gjøre noe så lenge.

Hvordan går det med bekkenet Attpåklatt?

Bra det gikk bra Alba, fikk hjertet litt i hlasen da jeg leste historien om sykehusbesøket ditt.

Godt å være på plass igjen!:)

Hei kjære du!!!

Du har vært savnet mye!!

Håper du ikke har friskmeldt deg for tidlig..

Høres ut som du har truffet en grei lege ihvertfall!!

Har nettop vært hos legen.. fått 100% sykemelding! Puh.. litt deilig i grunn. Nå kan eg "slappe av", og bare tenke på meg selv..

Bekkenet gjør omtrent vondt ved all bevegelse nå.. slitsomt som fy!

Men attpåklatten bryr seg ikke om dette.. turner rundt inni der og minner meg på at det er verdt det!! :-) :-)

Har vondt i hodet nå.. typisk når eg har vært til lege og på jobb og snakket om meg selv.. utladet nå! Skal slappe av med bim, nyheter og te nå!!

Ha en strålende dag!! det er jo bladdag... juhu!!

Bra du slipper jobbe med det bekkenet!

Atpåklatten har blitt en aktiv krabat siden sist jeg var her skjønner jeg:) Moro:)

Grei lege ja, lett å snakke med. Har lovt å ringe om jeg trenger sykemelding igjen. Men, tror det skal gå greit. Holdt med 2 uker for min del:)

Har du sett de nye bøndene? Presentasjonsprogrammet kommer på søndag. Håper de holder samme høye standard på underholdningsskalaen som forrige gruppe. Ser frem til noen FLAUE tirsdager utover høsten:)

Mange uker er det nå?

Uker ja...

Ble litt flau hos legen.. kom ikke på det med en gang.. det går jo så fort!

Starter på uke 23 i morgen... går vel fort nå! iiik..

Blir spennende med nye bønder og nye flaue kvelder ja!

I går var designerspirene ferdig.. og det betyr at akutten er tilbake neste mandag!!! Å herlige fryd!

Aktiv krabat i magen ja.. deilig er det.. morkaken beskytter ikke så godt lenger.. kjenner h*n flere ganger til dagen nå! Ungene har fått kjenne også.. de synes i motsetning til meg at tiden går for tregt!! hehe

Nå skal eg ta meg to pinex og legge meg igjen... håper det hjelper!

Snakkes etterpå!!

Sover du enda alba?? Deilig er det... starte dagen litt utpå dagen..i stedet for kl 7!

Merker godt forskjell på uke og helg ja.. gjesp!

Klemklem!!

Hei hei jenter!

VELKOMMEN tilbake, Nutmeg!!

Såå koselig å se deg her inne igjen og høre at du har det bra!!! :-D

Nå må du love oss at du steller pent med deg selv i dag og tiden som kommer. Ok??

Var oppe en tur tidligere i dag. Nusset mannen hadet og surfet litt på senga, men sovnet igjen og merket at jeg trengte det.

Godt du nå slipper tenke på jobb, attpåklatten, og at du kan ta mer hensyn. Håper hodet og bekkenet blir samarbeidsvillig i dag!

Gleder meg også til ny runde med bønder.

Se, le, bli småflau og kanskje litt rørt :o)

I går var mannen og jeg og kjøpte nye godstoler, og de er sååå gode å sitte i!!! Skulle egentlig bare se, men i løpet av få timer hadde vi valgt ut, kjøpt, fraktet, fått hjelp til bæring og kastet ut en sofa. Hehehe....hva gjør man ikke for bedre komfort med voksende mage og ømme bein..?

Ha en fiiin tirsdag!!

Klem,

Annonse

Hei Alba:) Godt å være tilbake:)

Hvor mange uker er det igjen nå?

Nye godstoler hørtes ikke feil ut:)

Blir stort sett flau av bøndene, og ler en god del. Gleder meg, og håper de ikke er kjedelige.

Sitter og storkoser meg i ene godstolen nå. Så deilig for hovne, slitne føtter.

Om 2 dager er jeg ufattelige 30 fullgåtte uker!!!!

Kan nesten ikke tro det....

Hvor mange dager til huset er ferdig??

Ingen nye forsinkelser håper jeg...?

God morgen damer:)

Hvordan er formen i dag?

Alle 4 har det bra?

Nå er det under 50 dager til vi skal flytte:) JUHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Ingen forsinkelser jeg vet om. Det bør ikke dukke opp noen.

Hva skal dere i dag?

Hei og god morgen snupper!!

våknet i dag og var overbevist om at det regnet.. men neida. solen skinner!! Håper vi ikke bruker den opp til i morgen.. hehe!!

Skal snart i dusjen.. og så skal skolen ungene går på ha "prøvetog" bort til arbeidsplassen min, så da må eg jo bort og titte på de!!

Så blir det vel stryke finklær og gjøre alt klart.

Og må ut å kjøpe et par gaver, skal i dobbel bursdag i morgen også. Jada, ikke nok med 17.mai.. men godt med alt som er gjort!!

Så skal vi på grilling i morgen kveld! Så må finne frem mye varme klær!

Skal bli en lang og slitsom dag for kroppen min...

Men, har ingen planer for fredag!!

Har startet på allergi-spray.. så er spent på om det hjelper! Føler meg jo tett og halvsyk hele tiden.. ugh! Deilige våren blir ødelagt av slikt!

Men men.. attpåklatten holder humøret mitt oppe!! H*n turner jo hele dagen.. kan bli travelt når h*n kommer ut.. hehe!

Ha en strålende dag på jobb nutmeg! Og kos deg i nye stolen alba!!

Klemklem!!

Blir lite 17.mai på oss, skal bare jobbe i huset. Greit nok, slipper en del styr med bunad og mat.

Kjedelig med allergi. Jeg hadde litt forrige uke, men 3 dager med Zyrtex ordnet det problemet. Er heldigvis ikke hardt rammet.

Tror det blir en rolig dag på jobb kjenner jeg. Innsatsen er ikke helt på topp.

Ikke slit deg ut i dag Attpåklatt! Ta pauser undervei, kos deg i sola og spis litt is:)

Heisann!

Godt å høre at det er bra med jentene :o)

Bra med meg også.

Skal snart på kontroll på sykehuset, og er spent.......

Gleder meg VELDIG til å passere 30 fullgåtte uker i morgen :-D

Jammen ikke lenge til dere skal flytte nå, Nutmeg!!

Skal ikke spørre om du gleder deg, for det kan jeg tenke meg ;o)

Begynt å pakke?

Vi flyttet for snart 1 år siden, og jeg begynte å pakke tidlig. Ivrig..hehe...

Vi er bedt bort på middag og kaker i morgen, så ingen forberedelser for min del. Bare nyte å bli oppvartet :o) Blir andre boller til neste år kan jeg tenke meg. Hehe..

Ha en fin dag!!

Hallo igjen!!

Er på beina enda, skal øyeblikk stryke!! Gjøre mest mulig nå, så kan eg slappe av i kveld!

Glad eg skal være borte hele dagen i morgen.. slipper å "style" huset!

Er sååå misunnelig på deg nutmeg som skal flytte inn i helt nytt hus!! Deilig det tenker eg!

Huset vårt er bygget i 2000..ca.. så det er jo ganske nytt, men det har vært mye å gjøre likevel. De hadde gjort litt merkelige ting de som bygget det.. hehe! Men, det er blitt vårt preg på det nå!

I pinsen reiser nok eg vekk med ungene, mannen har sagt han kan være her og male rommet vårt(les: bort med trehvitt tak)

Det skal gjøres før knøttet kommer, så det passer jo greit den helgen!

Selv om eg har lyst å ha han med og..

Nei, det blir ikke "skrukkefri" skjorter av å sitte her...

Snakkes jenter!!

Ønsker dere en flott 17. mai uansett hvordan dere feirer dagen!!

Klemklem!!

Hjemme igjen fra sykehuset nå.

Alt bra med lillegutt og jeg er såå lettet som bare det!!!

Han lå og bokset med hendene inn i morkaka. Hehe...

Nok en milepel i svangerskapet er over...puh..

Han er nå ca 1300 gram og vokser som han skal :-D

Dvs at han ikke lider merkbart under mitt høye bt.

Handlet nå, så i kveld blir det Lost og brus og is i nye godstoler. Deilig!!

Er så godt ute nå. Sitter med vinduet oppe og nyter at det er mindre pollen i lufta. 14 grader i skyggen. Kjøpte meg et par nye blomster i sta`, så ut på verandaen og ordne litt etterpå.

Skjortene blitt fine, attpåklatt?

HEI, HEI:)

Vel overstått 17.mai. Hadde dere det fint? Håper det:)

Vi bare jobbet i huset. Får feire litt ekstra neste år:)

Onsdagen var bra tvkveld ja:) 2 timer Betty, og så LOST. Bra episode var det også, spennende. Er abre å glede seg til neste onsdag. JEg sliter litt med disse onsdagene, kan jo ikke planlegge noe den dagen, MÅ se på tv!

Hva er dagens planer?

Hvordan er formen?

Hellu..

Her er jeg også.. liten sliten og dagen derpå-følelse i dag!

Godt det er helg! :-)

Vi hadde en flott 17.mai, men veldig lang igrunn!! Men solen varmet, ungene koste seg, mannen "passet" godt på sin lett haltende kone!

Alt bra..

Men, mannen skal jobbe overtid i dag.. i morgen.. og søndag.. uff!!

Jaja, jeg får pusle her hjemme i huset, og lage noen lister over ting som må gjøres, og kjøpes FØR 21.sept! Det er jo meldt regn..

LOST er artig det.. mannen er lei! Hehe.. fikk helt sjokk når han hørte de vurderte å la den gå til 2010! Så tror han hopper av snart.. jaja, klarer meg eg!

Hvordan går det i huset? Er dere fornøyde?

Ingen planer for dagen i dag, har ikke kropp til å gjøre mye i dag.

Kanskje vaske litt klær..?

Skal på butikken og kjøpe meg noe god frukt.. og sjokolade.. hehe!

Ha en strålende dag jenter!!

Hvor er du i syklusen din forresten, Nutmeg?

Hei igjen;)

PC'n min sa plutselig takk for seg på fredag, så jeg fikk ikke ønsket dere god helg. Kjekt når ting virker som de skal....

Har dere hatt en fin helg? Vi har bare jobbet i huset. Går fremover!:)

Ikke rukket så mye annet en husjobbing, så jeg slet med å finne rene klær til å bruke på jobb i dag. Full av maling er jeg også, og trøtt som bare det. Bra jeg ikke skal delta i noen skjønnhetskonkurranse i dag;)

Syklus ja... Helt glemt den jeg, bare tenkt på hus og jobb. Skal telle over... Dag 27 er jeg på. Ingen symptomer på noe som helst. Tror ikke dette er pp'n jeg tester positivt. Har nesten ikke sett sambo, og når jeg ser han har han vært så sliten at sex er uaktuelt. Ikke har jeg tempet og ikke har jeg brukt el.tester. Ser ut som neste pp blir like travel, men etter det roer deg seg. Satser på at sommerferien er pp'n det klaffer!

Gleder du deg til Akutten i dag Attpåklatt? Håper jeg får tid til å se på.

Ha en fin dag, alle 4:)

God morgen jenter!!

her sitter eg andpusten men nydusjet.. godt med alt som er gjort!!

Skal til fysio kl 1130 i dag.. gleder meg.. deilig å bli myket opp litt.

Mannen har jo ikke tid lenger... :-( bare jobbing på han for tiden. Merker han begynner å bli sliten.. håper det roer seg snart!

Trenger han eg og..

Håper virkelig det klaffer for deg snart nutmeg! Kanskje det er å flytte inn i nytt hus som skal til...

Det virket tydelig på oss med forrige unge ihvertfall.. hadde tr en gang der før hun var på vei!! Hehe..

Akutten er merket av i dag, tror eg må seriekoble den på get'en min, slik at den tar opp hver mandag for sikkerhet skyld.. Digger Get!!! :-)

Har dere ikke "bollet" i det hele tatt? Eller er det litt håp? Litt håp er bedre enn ingenting..

Ha en strålende mandag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...