Nutmeg Skrevet 17. april 2007 Forfatter #126 Skrevet 17. april 2007 Som du sier, slikt er jo koseting:) Særlig når man er i rute med det andre og slipper stresse. Høres ut som et meget godt planlagt bryllup:) Hvordan skal du ha håret forresten? Og ble du fornøyd med resultatet av prøvetimen hos frisør/sminkør?
Alba44 Skrevet 17. april 2007 #127 Skrevet 17. april 2007 Jeg liker godt å forberede ting, og pga graviditeten, så ville jeg ha mest mulig ordnet før akkurat siste uka. Er så glad for at vi klarte det )) Var veldig fornøyd etter prøvetimen! Ei så koselig og dyktig frisør! Behagelig og grundig. Kuret, klippet, farget, sminket og satte opp. Har naturlige krøller, så hun ville gjerne bruke dem. Kler ikke alt stramt tilbake, så hun satte opp håret på en myk måte ( om man kan si det..) med deler av håret ned. Hehehe...ikke lett å forklare....i følge henne er det en myk og romantisk stil ) Mamma kom til frisørsalongen og så, og hun syns jeg var veldig fin, så da stoler jeg på de to ) Du får vel snart resultater fra legen du, Nutmeg. Blir spennende! Satser på at alt er bra )
Nutmeg Skrevet 17. april 2007 Forfatter #128 Skrevet 17. april 2007 Da skal jeg snart pelle meg hjem. På riktig tog i dag:) Legen neste uke, blir spennende:) Ha en super kveld jenter:)
Alba44 Skrevet 17. april 2007 #129 Skrevet 17. april 2007 God tur hjem på riktig tog ;o) Jeg har vasket bad( puh...det er slitsomt altså...) og sovet ( fornuftig...hihi), så nå skal jeg snart begynne på middag til min kjære kommer hjem. En flott tirsdag ønskes dere, jenter!!!
Nutmeg Skrevet 18. april 2007 Forfatter #130 Skrevet 18. april 2007 Endelig fredag! Ok, jeg vet det er onsdag, men jeg skal jo ikke hit mere denne uken, så : FREDAG:) Ingen bra dag i går, men har store forhåpninger for dagen i dag. Hvilke bryllupsforberedelser står på programmet i dag Alba? Har du fremdeles besøk Attpåklatt? Ha en super onsdag/fredag:)
Alba44 Skrevet 18. april 2007 #131 Skrevet 18. april 2007 God morgen! Så deilig at du tar helg i dag, Nutmeg!!! Bare noen timer igjen, så fri i mange dager ) Du skal kanskje ordne på huset? I dag må jeg ut på handletur. Forskjellige ting som jeg må kjøpe og fikse. Har skrevet lister nå med hva som skal gjøres og hva vi skal ha med oss til helgen. Ingen viktige ting skal glemmes. Føler fortsatt at vi har god kontroll ) Nå er det god morgen, Norge og frokost )
attpåklatt!! Skrevet 18. april 2007 #132 Skrevet 18. april 2007 Goooood morgen, god onsdag og fredag!!! Her får eg jammen "trimmet" bekkenet en tidlig morgen... hehe! Tantebarnet mitt er på raid i stuen.. vil røre ALT!! Hele tiden... Jeg sier NEI.. hun smiler!! Trollunge!! Skal snart i dusjen!! Så skal eg ut å se etter bunad til jentungen... I morgen er det jobb igjen.. og da reiser nok besøket også! Prøver å få de til å være til fredag... så vi får se.. Misunner deg disse dagene alba... full av forventning og glede! Og sikkert litt skrekkblandet fryd.. Savner mannen min.. to netter til uten han!! Så skal han være hjemme til 2.mai ca.. tror eg.. En uke til ul i dag.. nå går det fort!! Må ringe til legen også.. få meg ny time, må finne ut om eg skal fortsette å være sykemeldt 50%... Ha en strålende onsdag/fredag jenter!!
Nutmeg Skrevet 18. april 2007 Forfatter #133 Skrevet 18. april 2007 Travle dager for alle 3:) Her er det dårlig med arbeidslyst, og pausene har vært mange og lange i dag. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn, jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det. Blir ikke ferdig uansett (holdningen sin det;) Nå har jeg sjekket været for lørdagen. Ser bra ut Alba:) Ikke for vamt, og ikke regn:) Må vel jobb litt til før jeg drar..... Skal jo skulke overtid i dag også
Alba44 Skrevet 18. april 2007 #134 Skrevet 18. april 2007 Da har jeg fått krysset ut det meste på min handleliste i dag ) Det er ok å reise på kjøpesentre en onsdag formiddag. Ikke så mange mennesker der da. Måtte premiere meg selv litt, så fryseren er fyllt opp med kroneis ;o)) Skulle egentlig ha korsett under kjolen, men magen vil ikke trives med det så jeg har funnet undertøy i stedet som løfter litt ) Så bra lørdagens vær ser bra ut!! Bare glad for at det ikke skal bli for varmt, og regn kan man jo fint unnvære enn sånn dag. Hehe... Fant du bunad, attpåklatt? Middag hos dere i dag da? Jeg skal lage spagetti, kjøttsaus og hvitløksbaguetter tenkte jeg.
Nutmeg Skrevet 18. april 2007 Forfatter #135 Skrevet 18. april 2007 Da må jeg løpe! Ha en super helg jenter! Alba; Ha en fantastisk dag! Skal tenke på deg og smile hele lørdagen:) Gleder meg til å høre hvordan det gikk:) STOR klem fra meg
attpåklatt!! Skrevet 20. april 2007 #136 Skrevet 20. april 2007 Gooood morgen!!! Dagen før dagen.... Nå har eg sommerfugler på dine vegne... du har vel rikelig selv..?? Er alt klart? Hvordan er formen? Håper kroppen samarbeider!! Er ganske gåen selv.. var på jobb i går. Og det har vært mye trakking disse dagene, har jo hatt besøk siden mandag! Men nå er eg alene!! Deilig!! Mannen kommer hjem i ettermiddag!! Gleder meg, og det gjør han og! Tror han synes det har blitt nok hotellrom nå... Eneste eg misunner han er hotell-frokosten!! Hehe.. Skal slappe av og spise frokost med avisen nå! Og god morgen norge! Så er det i dusjen... litt husarbeid.. så skal eg til fysio.. er ganske spent! Håper hun er like positiv og grei som det hørtes ut i telefonen! Ha en strålende dagen før dagen alba!! Maaaange klemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
attpåklatt!! Skrevet 20. april 2007 #137 Skrevet 20. april 2007 Ser "spor" etter deg her inne på bim... så dytter denne opp til deg!!
Alba44 Skrevet 20. april 2007 #138 Skrevet 20. april 2007 God morgen, god morgen!! Nå er fredagen her og kjenner spenningen begynner å stige :-D Ååhh, som jeg gleder meg!!! Sommerfuglene bobler i magen min :-D Det meste er klart nå. Småting gjenstår. Pakker det siste nå, så reiser vi og blir borte til over helga )) Brukt laaaang tid på badet i dag. Hehe... Formen er bra!! Føler meg veldig bra. Heldigvis!! For var jo litt spent på hvordan det ville være å gifte seg i 27.uke )) Hentet kjolen i går og magen syns godt, og det syns jeg er så koselig!! Lillegutt er så absolutt tilstede når mamma og pappa gir hverandre sitt JA! *Snufser og smiler* Håper en rolig dag hjemme alene vil gjøre godt for deg!! Og at fysio kan hjelpe deg på best mulig måte. Ønsker deg en strålende fredag og HELG sammen med barna og mannen din :-D Kos dere masse & ta godt vare på deg selv og attpåklatten!! Snakkes over helga som nygift ;o)) Klemmer,
Nutmeg Skrevet 23. april 2007 Forfatter #139 Skrevet 23. april 2007 Nå er jeg spent nå! Hvordan hadde du det på lørdag Alba? Og, gratulere med ny tittel; fru:) Håper dine 2 første dager som gift har vært fantastiske:) Hvordan har du det Attpåklatt? Fin helg med mann og barn? Bra form? Var det fysio i dag? Jeg har hatt 4 rolige dager med mye soving. Ikke helt på topp for tiden så det var DEILIG:) Ha en super mandag:)
attpåklatt!! Skrevet 23. april 2007 #140 Skrevet 23. april 2007 Hallo jenter!! Gratulerer med vel overstått fru alba!! Alt bra med dere..? Alt gikk etter planen? Håper det... Var til fysio på fredag. Kjekk dame, flink å forklare og veldig positiv! Skal tilbake den 2.mai tror eg eg det var... Har vært til legen i dag, forlenget sykemelding.. 50%. Formen er grei nok.. bekkenet er ikke bra!! Startet å kjenne det i ryggen også... :-( Men, synes det er godt å jobbe! Men, kjenner eg må passe meg.. Godt du har fått sovet!! Har dere vært på huset og jobbet? Mer kontakt med graveren? Noen tegn/symptomer fra kroppen om hvor i syklusen du er? Når skulle du til legen denne uken? Spennende.. Super mandag ønskes det fra meg og!! Klemklem!!
Nutmeg Skrevet 23. april 2007 Forfatter #141 Skrevet 23. april 2007 Hei igjen! Bra du har det bra! Bra at fysio er grei at oat du er videre sykemeldt. Hvilken uke er det nå? 17? Jeg lurer på om tr er på vei. Ømme/vonde pupper og litt murringer. Kjekt om noe kan skje snart. Ja takk til positiv test eller tr! Blæh, graver. Dum mann som tar mye tid og koster meg mye frustrasjoner. Blir vel til at vi betaler alt for å få det ut av verden. SURE penger å betale for elendig jobb og en uhørt dårlig kundebehandling. Men, men, sånn er det nå bare. Hva skal du i dag da?
attpåklatt!! Skrevet 23. april 2007 #142 Skrevet 23. april 2007 Skal lite og ingenting i dag!! Bare slappe av.. tror eg! Handle litt og lage middag.. Dumme graver!!! Liker han ikke eg heller!!! Er faktisk startet på uke 19!! i dag.. og to dager til ul... gleder meg!! Overtid i dag? Eller skal du være flink denne uken og?
Nutmeg Skrevet 23. april 2007 Forfatter #143 Skrevet 23. april 2007 Overtid.... Pga sykdom og feire har jeg SYKT mye å gjøre. I tillegg ligger alle langt etter grunnet dårlig stemning og mye rot siste ukene. Så, det er et h...... på jobb om dagen. Jeg har bestemt meg for å gå kl.16 uansett, så får vi se hva som skjer. Regner med det blir en uke full av kjeft og sure miner. Men, det får jeg vel bare takle. Er så stresset at jeg er kvalm. Jeg vil også gjøre ingenting i dag! 19 uker:) Ikke så lenge igjen nå nei:) UL var denne uken?
attpåklatt!! Skrevet 23. april 2007 #144 Skrevet 23. april 2007 Går fort nok dette ja... Ul på onsdag!! Og mannen skal være med, han er hjemme denne uken. Er på jobb altså.. men skal ikke reise bort for å jobbe!! Deilig!! Sover mye bedre med han på plass!! Misunner deg ikke jobbsituasjonen din.. høres fryktelig ut!! Håper det bedrer seg snart!! hvor mange dager til flytting? Håper fru alba kommer innom oss i dag også... er litt spent kjenner eg!
Nutmeg Skrevet 23. april 2007 Forfatter #145 Skrevet 23. april 2007 Bare noen å 60 dager igjen om alt går etter planen.... Og det BØR det! Ja, håper Alba titter innom og forteller hvordan det gikk:) Misunner heller ikke meg selv jobben min akkurat nå nei. Like ille for alle her, men det er ikke mye til trøst akkurat nå. Sover også bedre når sambo er hjemme:)
Nutmeg Skrevet 24. april 2007 Forfatter #146 Skrevet 24. april 2007 Tirsdag:) Alba, hvor er du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er nysgjerrige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan er formen Attpåklatt?
attpåklatt!! Skrevet 24. april 2007 #147 Skrevet 24. april 2007 Good morning!! Nok en strålende regndag her vest!! Men, eg skal ut og kikke etter litt klær til mine kjære.. de vokser utav det jo!! Formen tror eg er bra!! Kjenner sommerfuglene vokser i antall i magen... UL i morgen!!! Jippi!! Men, fy så fort tiden går!! Får litt "panikk" innimellom! Hehe... Skal snart i dusjen, prøve å freshe meg litt.. men trenger virkelig en tur til frisøren nå! Det er meldt bedre vær til helgen, håper solen kan hjelpe mitt hvite ansikt litt da.. lei av å sminke meg! Håper du får en strålende dag på jobben!! Og alba!??!! Hvor er du? Vi venter på deg her frue...
Alba44 Skrevet 24. april 2007 #148 Skrevet 24. april 2007 Her er en nybakte fruen!!! Lørdagen var perfekt og absolutt alt gikk på skinner!! Sola skinte, nydelige taler, super mat, så hyggelige og fornøyde gjester, aktiv baby i magen og et meget rørt og lykkelig ektepar :-D :-D En opplevelse som overgår det meste i livet mitt, og jeg ser på bilder og tenker tilbake og nyter hvert sekund... Stor klem fra en lykkelig nybakt Alba-kone!!
Nutmeg Skrevet 25. april 2007 Forfatter #149 Skrevet 25. april 2007 til Alba:) Tipper det rant noen tårer jeg:) Høres ut som et bryllup som passer til meg! Hvordan har dere det i dag damer?
attpåklatt!! Skrevet 25. april 2007 #150 Skrevet 25. april 2007 God morgen og god onsdag ønskes dere!! I dag er dagen!! "hilse" på attpåklatten vår!! Går om en liten time.. Så bra du fikk et drømmebryllup!! Høres perfekt ut.. kjekt å sitte å "fordøye" det med bilder!! Håper denne deilige følelsen er med dere lenge. Det hadde vi ihvertfall! Deilig å være nygift!! Vel overstått til dere! Hvor ble du av i går nutmeg? Ser ikke noen spor av deg.. var det i går du var til lege kanskje?? tenke tenke... nei.. teflon her!! Hjelp meg.. hjernen min skrumper inn.. :-( Ha en strålende dag!! Skal fortelle dere om ul senere!! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå