Gå til innhold

Sv: Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 10)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Hvor ble du av i går da??? Mye jobbing?

Ingen pizza i går nei.. skal ha i kveld!!

Gjesp!! er sååå trøtt... godt det er helg igjen!!

Så hurra for fredag ja!!

Mannen hadde innbrudd i bilen i går... :-( Drittfolk altså..

Tok endel cder! Og selvfølgelig lommeboken!! han pleier ikke å ha den der, men fant ut det var så upraktisk å jobbe med den... så han "gjemte" den i bilen!! men de søte sørlendingene fant den de!!!

Og han må kanskje jobbe i morgen også... uhu! Får vite det utover dagen om han kommer i kveld eller i morgen..

Vil ha han hjem!!

Ungene var søte før de gikk på skolen, ringte og sang for pappen sin!!

Koselig!!

ha en strålende fredag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtet varte til over 16, så jeg skulket overtid og dro hjem. SLITEN.

Innbrudd i bil er kjedelig! Vi har hatt det 2 ganger. Ikke mistet pengebok heldigvis, men cd'er og solbriller. Søte sørlendinger ja. Håper de ikke ødela mye, og at mannen din har fått sperret alle kort. Blir så mye jobb med slikt! Dumme tyver!

Har du bra vær i dag da?

Ikke jobb i dag vel?

Skrevet

Fornuftig å skulke litt!!

Men blir det overtid i dag da..?

Fått sperret kort!! Og anmeldt det! Fått midlertidig førerkort..

Håper han ikke blir stoppet i noen kontroll på vei hjem, han har jo ingen leg. nå! Har heldigvis en kompis som jobber i nærheten der nede nå, som lånte han kontanter!!

Så nå skal eg ut å kjøpe en gave til... jepp! Ny lommebok!! :-))

Og ungene skal i hver sitt selskap i dag, så må ut å kjøpe gave til de og!

Solen skinner, bekkenet er stabilt, hodet noenlunde!! kan bli en bra dag dette!!

Ingen jobb før mandag!

Klem!

Skrevet

Travel pakkedag mao:)

Blir overtid i dag ja. I og med det at jeg skulket i gr blir det ekstra i dag. Kjedelig, men sånn er det bare for tiden. Tar en del dager fri neste uke. Blir sikkert MYE mer å gjøre når jeg da kommer tilbake, men det får jeg bare takle da.

Så bra at du er i ok form i dag:)

Håper du får mannen hjem til litt bursdagsfeiring slik at dagen blir enda bedre:)

Skrevet

Så var det gjort også...

mannen får ny lommebok!! en søt liten en, som er lett å ha med seg uansett hvilken anledning.. ca på størrelse med kortholder.. fiiiin!!

Han ringte akkurat, hadde sjekket ut av hotellet!!!!! :-) Så nå ligger det godt an til at han kommer hjem i kveld! Jippi!!

Hvordan går det på jobb da?

Hvor er du i syklusen? Har du blitt noe klokere på tempigen?

Ingen tappejakt enda? Hehe...

Skrevet

Så bra at du får ham hjem:)

Den lommeboken hørtes fin ut:)

Det går vel ikke akkurat strålende på jobb. Skikkelig stressende med så dårlig stemning, sykdom og mye å gjøre.

Tja, syklusen min, Skal vi se......... dag 24. Bare småtterier;)

Temping har jeg ikke gjort siste uka, har vært i KOMA på morgenen, og tappen min får være i fred.

Sambo skal bort i kveld, så jeg tror jeg skal kjøpe meg en jentefilm, lage kyllingsalat, åpne en flaske vin og kooooooooooooooose meg. Full rulle med husjobbing og sosiale aktiviteter resten av helgen.

Skrevet

Møkk altså...

Skrevet det lange innlegget.. litt om alt!! Og så klarer eg å lukke hele siden.... herregud!!

Jaja..

Planene dine for kvelden er ihvertfall veldig lure, høres ut som du trenger det!! Vel fortjent!! Kooos deg!!

Dag 24.. hm! Eg testet jo på dag 25... misunner deg ikke den syklusen der!

Kjedelig at du har en slik jobbsituasjon nå, håper det kommer seg!!

Du får kose deg med huset i stedet! Nyte at det nærmer seg! Og at det bare er deres! INGEN har bodd der før! Litt misunnelig ja..

Er spent på om han liker lommeboken.. satser på det, får bytte den hvis ikke!

Han får jo et lite førerkort nå... så den skal nok passe!

Når går du hjem? Du er kanskje gått allerede?

Skrevet

Jeg gått hjem? Neeeei, alt for tidlig for det!

Må nok sitte her litt til jeg.

Ny mail fra graveren. Fyren er rett og slett en IDIOT.

Fatter ikke at det er mulig. Må prøve å ikke la det ødelegge kvelden min. Tror jeg dropper vinflaska og heller i meg litt gin isteden. Tror gin er tingen i dag.

Kjedelig når innlegg bare forsvinner, og det er alltid når man har skrevet langt.

Går bra med hodet og bekken?

Skrevet

Tar kvelden jeg nå, mistet litt "piffen".

Ha en super helg, så snakkes vi mandag.

Kos deg masse med mann og barn!

Klem fra meg:)

Skrevet

Gooood helg!!

Nådde deg vel akkurat ikke..?

Har fått ungene ut i selskap, og sitter her og smiler... attpåklatten begynner oftere og oftere gi seg til kjenne!!

Snakkes!!!

Kooos deg!!!

Skrevet

Hei, hei!

Ny uke, nye muligheter:)

Hatt en jobbehelg og er støl i armene igjen.

Bra jeg skal ha litt fri denne uken.

Har i tillegg bestemt meg for å nekte jobbe overtid. Drar kl 16 hver dag UANSETT. Får se om jeg klarer det:)

Fin helg? Så koselig at Attpåklatten har begynt å bli aktiv:)

Ha en super mandag:)

Skrevet

Goood morgen!!!

Ny uke!! Og nye muligheter for regn her på vestlandet... hehe!!

Har hatt noen strålende "sommer-dager", men våkner opp til tåkete og vått!! jaja.. eg skal på jobb nå, så har nok med å bekymre meg for det..

Har vært litt for mye i bevegelse i helgen, så er ikke så god i dag. Så det blir spennende om det blir verre av å gå på jobb. Håper det beste!!

Skal sannsynligvis på et info-møte på jobb senere i dag. Jordmor som skal jobbe med tilrettelegging på jobb.. Blir spennede å høre fra henne... hvordan hun ser på det!

Fin helg ja! mannen har vært hjemme! hadde ikke mye lyst å slippe han avgårde i dag morges... men ikke lenge til fredag! :-)

Får besøk av mamma, yngste søster og tantebarn i dag.. koooselig!

Og da går tiden fortere også..

9 dager til ul!! Juhu... vi gleder oss!

Ha en flott mandag!

Snakkes senere! Nå går eg..

Skrevet

God mandag morgen!!

Godt å høre at alt er bra med dere :o)

Det er det med meg også! Forberedelser og planer for fullt de siste dagene, men i dag blir det en rolig dag hjemme.E

Dagene våre går frem til flytting ( hvor mange Nutmeg? ca 70?), ultralyd( 9 dager!) og terminen min om bare 104 dager. :-D :-D

Hadde en veldig hyggelig samtale med prest på fredag. Fikk øve også, og under "liksom-ekteskapsinngåelsen" så rant tårene da jeg svarte JA. Oioioi...hvordan skal det gå med lettrørte meg...hehe...Presten smilte og sa det t.o.m ofte skjer med presten :o) En kvinnelig, ung prest skal vie oss og det er et ekstra pluss i margen for min del :o)

En flott dag ønskes dere!!

Klem,

Skrevet

Ikke mange dagene igjen nå Alba:)

Høres ut som du er i rute og alt er under kontroll:)

Håper du får samme været som var her i helgen!

Og sipping hører vel med i et bryllup?:)

Ha en rolig og fin mandag slik at du har krefter og energi til siste innspurt:)

Skrevet

Ikke mange dager igjen nei...

Føler at vi har god kontroll og roen i oss :o)

Enn så lenge...hehe...

Sipping hører vel med ja. Har gått til innkjøp av vannfast mascara, som frisøren som skal sminke meg anbefalte. Er vel best det.

Du fortjener jammen en uke UTEN overtid nå!

Når har du planer om å ta fri?

Skrevet

Ja, jeg synes også jeg fortjener det!

Har egentlig ikke tid, men har bestemt meg for å drite litt i at ting ikke blir ferdige. Får være måte på å være pliktoppfyllende! Får jo ikke betalt for overtid, og sjelden mulighet til å ta ut avspasering, så det føles litt som å jobbe gratis. Ikke så OK nå som det er vår, fint vær og jeg har MASSE å gjøre i forbindelse med husbyggingen.

Vannfast mascara er et must!

Skrevet

Helt enig med deg!

Grenser for hvor pliktoppfyllende du kan være når du i tillegg ikke får overtidsbetalt. Gå kl. 16 i dag og finn deg snart en fridag :o))

Nå har jeg Prison Break fra torsdag. Følger du med på det? Spennende!

Ringte nå til organist i kirka for å avtale musikk. Mange detajer..

Vet jeg har kanelboller i fryseren, og nå klarer jeg ikke la de være....MÅ ha...bare MÅ ha... :-/

Skrevet

Det som er kjedelig med å ha slike ting i fryseren er at de har så utrolig kort holdbarhet. Man bare MÅ spise det opp innen en uke enten man vil eller ikke;) Skjønner godt problemet ditt:)

Hvilke sanger skal dere ha?

Følger ikke med på Prison Break. Da det startet brukte jeg være på kino hver torsdag, så jeg kom aldri i gang med å følge med. Og nå prøver jeg jo begrense serie-tittingen min litt, så det er ok.

Lurer på hvordan det går med Attpåklatten på jobb i dag.

Skrevet

God morgen damer!

Klare for en ny dag?

En dag nermere bryllupsdagen for Alba:) Ha en fin dag med forberedelser:)

Hvordan gikk det på jobb i går Attpåklatt?

Håper du ikke er helt utslitt, og at hode og bekken samarbeider.

Ha en super dag!:)

Skrevet

God tirsdag!

9 grader i skyggen og spl her :o)

Fikk overraskende besøk i går, så ble en brå bimme-slutt for min del.

Bare 4 dager igjen, og i dag er det endel telefoner som må tas...

Du gikk kl. 16 i går, Nutmeg?

Ønsker dere en fiiin tirsdag!!

Skrevet

Jeg gikk FØR 16:) Fikk en sur kommentar om at jeg ikke kunne gå før alt var ferdig, så jeg bare gikk..... En smule opprørsk denne uka.

Gledet meg veldig til å komme tidlig hjem, men klarte det kunststykket å gå på feil tog! Og det gikk ikke riktig vei for å si det sånn:) Jaja, kan ikke annet enn å le. Sånn går det når en tøffer seg:)

Skal gå 16 i dag også:)

Ha en effektiv telefondag:)

Skrevet

FØR kl. 16 er BRA ;o))

Men feil tog da....hehe...sånn har jeg gjort også og det er såå frustrerende når det skjer, men komisk å tenke på senere. Sjansen for å gjøre det igjen er mindre nå tror jeg :o))

Hvor mange dager til flytting nå?

Skrevet

Hehe.. feil tog du... stilig!! Liten sjanse for at det skal skje meg.. hehe!

Lite tog her gitt!

Skrev et innlegg tidligere i dag... MEN... når eg skulle lagre fikk eg beskjed av den søte datamaskinen at den ikke fant noe nettverk!!

Men, nå har vi "funnet" det igjen...

Gikk bra på jobb! Var på et møte nesten rett etterpå.. og så hadde besøket kommet når eg kom derfra. Så igår var det full fart... kjenner det i dag!!

Snart bryllup nå... blir spennende å høre fra deg etter helgen, alba!!

Ønsker dere masse lykke på veien ihvertfall!!

hvordan er det med bt oppi dette bryllups"maset"?

Er sjokkert over at du ikke får betalt for overtiden nutmeg!! Er du snill eller dum?? Hehe...

Godt du setter foten ned litt nå da.. ihvertall siden dere jobber på huset også!!

Nå skal vi vel ut og shoppe/kikke litt.. bare vente på tantebarnet som sover!

Hun er blitt travel... hehe.. skal oppi alt!! Men, tante er streng!! Må jo øve litt før eg får små igjen!!

Ha en flott dag jenter!! Det er jo tirsdag..

Skrevet

Dumsnill og pliktoppfyllende? Får litt pes av sambo for dette, men jeg er så glad i å få ting ferdig...... Og lite glad i å få kjeft fordi ting ikke er ferdig. Men, denne uka er oppprørsuke:) Kjenner at jeg ikke bryr meg om hvordan det går lenger.

Koselig med tantebarnbesøk:) Kos deg masse i dag!

Ja, tirsdag i dag; tv og blader! Blir bra:)

Er egentlig torsdag, på en måte, siden jeg skal ha fri torsdag og fredag:)

Kommet godt i gang med telefonene Alba?

Skrevet

Datatrøbbel er ikke gøy.......... :-/

Tusen takk for gode lykkeønskninger!!!

Tror det går bra med bt og bryllup. Har gjort så masse i forkant og har mange gode hjelpere på den store dagen, så jeg har god tid til hvile og søvn og da går det bra.

Lagde kirkeprogram i går og fikk nå mail fra presten hvor hun skrev at den var flott :o) Så da blir det printing og bretting til kvelden. Er mest koselige ting å gjøre frem ttil lørdag nå.

God shoppingtur, attpåklatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...