Gå til innhold

God morgen prøvere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel den som ikke prøver om dagen! Men det er hyggelig om det ligger en romfarer der inne. Vi har en liten gutt på tre fra før. Vet ikke om jeg er gravid, men i dag er det 31 dager siden sist mens.. har ikke testet, heller ingen andre symptomer enn trøtthet.. Det kan jo komme av andre ting også da.

Jeg har ikke sett mannen min masse denne måneden, pga ski konkurranser. Men det kan ha skjedd et par dager før eggløsning. De lever vel en stund.. Hjelp meg med litt erfaringer, symptomer osv.. Jeg er rett og slett litt nervøs i dag. Kan jeg teste selv om det blir etter lunch? Eller må det være første urin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvis du er over ikm så kan du nok teste etter lunch ser du :-) Bare det beste å ikke drikke altfor mye før du tester, så ikke urinen blir så utvannet.. :-)

Spent? :-)

Er i samme situasjon som deg, jeg bare venter på at tanta IKKE skal komme og jeg skal få en pos test ;-)

Skrevet

Skjønner!!! Åh, jeg er jo spent jeg også. Det avgjør bare så masse om jeg er gravid.. Du skjønner det at i mai skal jeg på ekspedisjon til Elbrus, Europas høyeste fjell, det kan jeg ikke om jeg er gravid. Vi skal flytte i juli, bygger hus om dagen og skal gifte oss i januar.. hehe- vi har med andre ord nok å ta oss av om dagen.. men blir selvfølgelig glad om jeg er gravid. Var ute på fredag med jobben, drakk litt og ble kjempe brisen.. hmmm

Skrevet

Hei Ellen propellen!

Er i samme situasjon med deg også. Jeg venter og venter og tror meg ikke å teste ... Jeg vil ha litt tid for å drømme ... I dag er det 36. dager siden siste mens, men mensen min kommer uansett unregelmessig. Er litt trøtt, renner titt og ofte på do, og er veldig lunefull ...

Hvis du er over ikm flere dager du kan også teste etter lunch.

Jeg krysser fingrene for deg og lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...