Gå til innhold

Ultralyd i går

:)Elvira i magen :)

Anbefalte innlegg

Var på riksen i går og tok ultralyd i forbindelse med DUOTEST.

Det var så flott å se babyen ! Den var så flott og perfekt og helt nydelig.Vi fikk med bilde som henger over senga.

Alt så bra ut.Nesebeinet og nakkefold ( 1.6 tror jeg den var, er det bra ??)

Legen sa i allefall at det så flott ut.

Babyen var 6.8 cm og min termin 9 oktober stemmer på dagen :)

Fortsetter under...

Det høres veldig bra ut, tenker det var flott å se den lille i full vigør.

Jeg er helt sikker på at 1.6mm er et godt resultat, og legen ville nok helt sikkert sagt ifra om han fant noe som bekymret ham.

Fikk du noe hint om hvem som bor i magen, eller var det vanskelig å se? Det er jo uansett noe usikkert så tidlig, hos oss var det ganske tydelig, og likevel sa han at selv om det ganske sikkert er en gutt, kan vi få oss en overraskelse i mai...ü

Glad på dine vegne at alt ser så bra, slik vil vi ha det!

klem

Så godt å høre at alt gikk fint i går. Tenk at man ser at det er en baby så tidlig! Veldig beroligende å få vite at alt er bra tidlig i svangerskapet, da kan du slappe mer av og nyte resten av tiden. Jeg synes i hvertfall at det er en fin tid å være gravid, og nyter hver dag (hjelper litt med lysere dager også, da)!

Annonse

Ja det er visst ikke så lett å se så tidlig, og det kan jo være feil også.

Jeg skal på ordinær UL 10 så da finner vi det nok ut.

Har også lyst til å ta en 3D på et eller annet tidspunkt, ta med ungene og hilse på knerten. Har tenkt å høre med Majorstuakliniken, men vet at det er veldig dyrt der. Vet du om andre steder, eller nå det beste tidspunktet for 3D er?

Vi kommer til å bestille på Majorstuaklinikken.Skal også ta med barna.

Tror det er noen på Oslo City, i det bygget som tar privat ultralyd i 3 D.

Jeg tenker sånn at jeg skal jo ta ordinær ultralyd i uke 17.Så i ca uke 20 - 25 hadde passet bra.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...