Gå til innhold

Han sov hele natten:D


Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Lillegutt sov hele natten i natt. Var mega deilig. Jeg husker såvidt at jeg var oppe en gang å ga smokken,men han sovna bare videre,så han var sikkert ikke så sulten.

Sikkert bare en engangs hendelse,men akk så deilig forde. Han la seg 19.30 i går,og våkna klokken 7.20. Så deeeeeilig:O)

 

Har dere andre damer hatt en fin natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres deilig ut! Heldige dere....:-) Her var det amming i alle fall 3 ganger..Ikke mange timene sammenhengende søvn. Men han er veldig snill og legger seg med en gang etter pupp så kan vel egentlig ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig dere :)

men kan heller ikke klage... i natt so Ask fra 9 til 4.30, spiste og sov igjen fra 5 til 8 :) det er ny rekord faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi den verste natten på lenge. Anine som var blitt så flink nå! Men neida, hun var masse våken og sov lite sammenhengende. Mye sutring og lyder på henne. Husker ikke hvor mange ganger jeg var våken og ammet henne, gikk i surr tilslutt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sov fra 21.00-03.30, mat og sov til 05.30, da var det bare rot der inne. Ut og inn med smokken, gråte litt, sove litt, bable litt, smile litt... til slutt tok jeg han inn i sengen til oss... endte med at han sov til 7.30, og jeg sov ikke mere den morgenen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg sov halvannen time i natt, i kvarters-snutter ...

Lillemann var våken støtt, ville ikke nøye seg med smokken, ammet iallefall 4-5 ganger, tror jeg.

Og innimellom der var jeg inne hos eldstejenta og roet henne etter et mareritt....og så kom hun tuslende og ville stå opp kl. 06.00....

Zzzzzz.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden han har sovet mer enn 6 timer i strekk nå... Legger han kl 20,våkner 01.30 og får mat. Sover 3 timer før han skal ha mat igjen. Sover 3 timer til,mat, og så sover han kanskje 2-3 timer igjen...

 

Gjett om jeg er trett for tiden!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...