Gå til innhold

hvor og hvordan få tidlig UL


enpå3ogenpå1

Anbefalte innlegg

Ser at svært mange får tidlig ultralyd. Er dette gjennom lege/jordmor eller privat? Er det noen som har tips på dette når det gjelder Trondheim? Jeg har også veldig lyst på det, for å få bekreftet at det er noe der... Og jeg skal ha første kontroll når jeg er 10 uker på vei (er 6 uker og 2 dager i dag) og det føles så leeeeeeeeenge til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg tok kontakt med et privat legesenter, har ikke gått gjennom jordmor eller lege. Selvfølgelig koster det litt, men det er vel verdt det. Skal faktisk på UL i ettermiddag, nervene er i høyspenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Betal litt mer om du har muligheten til det. Gå til en privat Lege eller gynekolog. Da kan du få det når du vil. Men jeg ville ventet til uke 7,5 uansett. Om ikke kan det hende det er for lite til at man kan se den lille. Da ser man ofte bare foster posen. Jeg er lege selv, og får mange spørsmål ang dette. Er det forresten grunner til at du vil ha en tidlig UL? Eller er du bare nyskjerrig og litt engstelig for hvordan romfareren har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde innvendig ul da jeg var 5+6 i mitt første svangerskap..

jeg måtte bare ha en time for se se om det virkelig var noe inni magen min, og det var det :)

nå skal jeg på ul når jeg er 7+2, for da vet jeg at hjerte har begynt å slå, det skal begynne å slå på dag 25 etter unfangelsen :)

der jeg går privat så betaler jeg bare 265,- for ul......:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj hvor går du da?? Det var jo kjempebillig!

Det er vel bare for å få bekreftet at det er noe der at jeg vil tidlig på UL. Jeg er jo 34 år og dette er første gang. Har ikke så mange symptomer og er litt av typen "tror det ikke før jeg får se det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...