Gå til innhold

hjelp... er helt skjelven her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har erfaring med bruk av clearblue digital graviditetstest? Venter mens om to dager, men tok en test i dag og den viste til min store forskrekkelse gravid!

Vi er egentlig i gang med utredning etter ca 1,5 år med prøving og en SA i uke 10. Tok vel egentlig testen mest fordi min kjære har bursdag, og kanskje, kanskje kunne jeg hatt en ekstra overaskelse til han. Hehe og det fikk jeg jo!

Når testen viser gravid, så er en vel det? det er kun negativt svar som kan endre seg nærmere mens?

Er redd dette skal forsvinne før jeg egentlig har begynt... Men har jo bare fått positivt svar en gang før og da holdt det jo i noen mnd i allefall...

Huff, er ikke meningen å irritere andre her inne som sliter. Men måtte bare dele det med noen og høre om en slik digital test er nøyaktig siden jeg ikke har prøvd den før. Er helt skjelven og vet ikke helt om jeg tør tro på skjermen på testen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer da er du gravid:o)) ååå kan ikke jeg også få opp GRAVID i det teite vinduet snart:o( ønsker deg masse lykke til og kos deg med den voksende magen:o))

Skrevet

positiv er positiv,gratulere:o)

Skrevet

gratulerer!!

håper det klorer seg fast i 8 mnd til:-)

fin bursdags gave til kjærsten din da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...