Gå til innhold

Mas@nder blir mamma 3.12......

Anbefalte innlegg

Skrevet

"elli-karamelli

HERREGUD da hvor pessemist du er da !!!

kan jo være jeg har mista til da uansett

hva er ekkelt med den pinnen i vagina da?? da må det være jaggu ekkelt å ha sex også da når han trenger inn i det helt i bånd!

rister på hode av slike kommentarer kan jo være jeg har mista til da

dere jenter tenker alt for MYE negativ og så skriver dere det ned slik at alle andre kan lese at dere er redde for ditt og datt....

du og dere andre må tenke positivt og ikke så mye negativt!!

Mas@nder blir mamma 3.12. "

Takk for den du.

Veit du hvorfor jeg er pessimist? Kjenner du historia mi?

Vet du hvordan det føles å måtte se et dødt foster på ultralydskjermen? Vite at du har gått med en død spire i magen din i en hel måned,trodd at alt var okei,vært kvalm,hatt alle tegn,gleda deg til å kjøpe vogn,planlagt hvordan du skal fortelle det til familien,for så,når du nesten er ferdig med med det første trimesteret,få vita at det ikke blir noenting av?

Jeg har prøvd å bli gravid i 2 år nå. Jeg har mistet 2 ganger,med 1,5 års mellomrom. Masse gynekologer har pilla inni meg,jeg har vært igjennon tester,laparoscopi,hysteroscopi m.m

Jeg ble andre gang gravid på bryllupsnatta,og trodde at endeligf smiler verden til oss også,for en gave! Men nei....

Tenk litt på at det kanskje finnes en grunn til at folk er redde og pessimistiske.

ang. celleprøve syntes jeg de ar ekkelt å få den pinnen skrapende på livmorhalsen,ja. Og ja,jeg har faktisk ofte smerter under sex,dette pga svak endometriose og fordi jeg har mistet for ikke så altfor lenge siden(det tar faktisk lang tid før du ikke er øm oppi der lengre.)

Takk for den utmerkede kommentaren din,den gjorde virkelig starten på dagen min helt perfekt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Nei jeg kjenner ikke til din historier jeg prøver å unngå å lese om dere som har mistet når jeg selv er gravid nå....

men det kan jo kanskje hjelpe å være "litt" postiv noen ganger ellers ender det bare den gale veien, men det er sikkert mye lettere for meg å si at man må tenke positiv når jeg aldri har mistet

jeg beklager mitt utbrutt til deg :(

får håpe at det går bra denne gangen da :)

Skrevet

Men om du ikke kjenner bakgrunnen til en person,så må du heller ikke kritisere han eller henne for noe du overhodet ikke har snøring på...

Det er heller ikke slik at man mister fordi man er redd for det,det skulle tatt seg fint ut i forskningssammenheng.

Men men,nok om den saken.

Det går som det går,man kan uansett ikke styre utfallet,selv om man kanskje skulle ønske det noen ganger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...