Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 Sluttet på diane i januar.. Fikk mensen overraskende 5 februar.. Det vil si ganske omtrent en mnd sånn som det pleier når eg gikk på pillen.. Før eg begynte på diane hadde eg vel gjerne mens en gang i året. Var veldig spent på om eg kom til å få noe mens etter den i februar, for den regnet eg med var fordi kroppen fortsatt gikk etter diane hormonene... Har merket noen dager nå at noe er i gjære. Så i dag begynte mensen, sånn som vanlig med en liten mengde blod. . Sambo ble så skuffa, fordi vi har vært barnepassere siden helgen. Og barnet ble levert i dag og han hadde planene klare. Hehe.. Men så sluttet eg altså å blø utover kvelden da.. Merket ikkje noe mer til tanta. Så eg hadde vel mensen i kanskje en time.. hehe.. e det mulig altså.. Kan jo være ho kommer på besøk i morgen da. Det får eg jo bare se. Men sambo var iallfall veldig fornøyd med varigheten av tanta denne mnd :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8804482-mensenlureri-p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå