Gå til innhold

Hvilken vogn er best (0-2 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en quinny freestyle, og er egentlig fornøyd med den, men det er noen ting jeg ikke er så¨glad for - og jeg ønsker meg ihvertfall et barn til, og lurer på å kjøpe ny vogn først som sist.

-Vil gjerne ha svingbart forhjul

-Lett og enkel å trille

-God plass i bagen og sportsdelen, og god i all slags vær (synes quinnyen er for åpen i både bagen og sportsdelen)

-Enkel å legge sammen og ikke for tung å løfte inn i bil

-God plass under vognen (kurven)

-Ikke altfor dyr (?) da vi egentlig har en vogn som funker :)

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive av jeg ønsker en sportsvogn som kan være vendt begge veier.

Skrevet

xadventure inmotion fra babybest fyller alle kravene uten om det siste.sportsdelen fra vendt foroover..

verdt en titt vogna er en drøm og samtidig kjempe stilig..!

Skrevet

Takk for svar. Den ser veldig fin ut. Vet du i hvilke butikk i oslo jeg kan prøve den, og kan man legge den helt flat dersom barnet skal sove?

Skrevet

ta en titt på herqules raptor 3 spin og 6 spin.

ligner emmaljunga ( samme fabrikk) men er kanskje lettere...?

herqules.no

Skrevet

Den så super ut, tror jeg var i svime når jeg kjøpte quinnyen, men som førstegangskjøper var det ikke lett å vite. Vet du hva prisene er, eller må man til butikken for å finne ut det?

Skrevet

simo kombi!! er ikke billigst, men best

Skrevet

Har vært å sett på xadventure inmotion, men den var jo blytung og veldig dårlig fjæring på.Kan det være at jeg blander vogner.

Skrevet

Jeg er også førstegangskjøper og kjøpte Quinny freestyle 3xl med dreami bagen før babyen kom. Nå har jeg akkurat kjøpt en Simo kombi vogn i tillegg, og er mere fornøyd med den. Simo vogna er en mye mere stabil vogn, synes Quinnyen har lett for å tippe, den blir fort for tung når stellebagen henger på.Babyen ligger også mere komfortabelt i den store Simovogna, og den har en helt fantastisk fjæring. Prøv en Simo kombi før du bestemmer deg for vogn 2. Det er klassiske vogner med solid erfaring!

Quinnyen kommer til å bli mere som en sporty trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...