Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 I bra form!! Selv om jeg veier 115kg fordelt på 175 cm, så er jeg ikke i så rævva form at jeg såvidt greier å slepe meg opp ei trapp! Det virker som folk tror at det eneste jeg gjør er å sitte hjemme og trøske i meg sjokolade og alt mulig svineri! Er ute å sykler å står i, virker som folk får SUPRISE da liksom! Skjønner ikke det der ass.. er jo slanke folk som har den dritt kondisen og eter faan me rævva full av dritt og legger på seg sånn ca 0 gram!!! Må nesten le av folk som har så lavmål at de tror alle feite kun gjør en ting, sitte hjemme og ete ete og ete litt til bare for å få fyllt opp siste fleskebit på kroppen. Skulle tro vi var en egen folkerase:P hehehe!! måtte nesten bare få ut litt og le samtidlig!! Ikke la dere knekke jenter, ha selvironi;) Det hjelper på oss elefanter:P stor klem fra "lille" meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8803901-selv-om-jeg-er-overvektig-s%C3%A5-f%C3%B8ler-jeg-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Del Skrevet 28. mars 2007 Heisann.. Har det omtrent sånn som deg. Ganske like i mål også faktisk, hihi 176 høy og 110 kg. Trener aktivt fotball hver uke, og sitter ikke på revva hele dagen og ser på såpeopera og eter sjokolade. E veldig viktig for enkelte å forstå at et menneske som gjerne har en bmi på over 30 kan være i langt bedre form enn en med sunn bmi, Folk har nok veldige tendenser til å se ned på folk som er overvektig, som om vi ikke har noe liv, deprimerte, psykotiske når det gjelder mat, og sikkert ingen venner.. Hehe, tror ingen har så mye venner som overvektige. Vi pleier iallfall ha noe i nøtta og være litt ned på jorda. Ikke at folk med normal kroppstørrelse ikkje har iq altså.... Misforstå meg rett! Selvironi er så utrolig viktig å ha. Og det gjør deg til et stort menneske (ikkje direkte stor da selvfølgelig') Folk som ikke har selvironi har et stort problem.. Stor klem tilbake til lille deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8803901-selv-om-jeg-er-overvektig-s%C3%A5-f%C3%B8ler-jeg-meg/#findComment-8804453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. mars 2007 #3 Del Skrevet 29. mars 2007 ja helt enig, rart det der. jeg føler meg egentlig ikke så overvektig som jeg er, blir nesten litt overrasket når jeg ser meg i speilet eller på bilde. føler meg egentlig som hvilken normalvektig som helst tror jeg. gjør detsamme som andre, tror ikke jeg har dårligere kondis enn de fleste. sitter IKKE hjemme og spiser hele dagene. spiser IKKE mere enn andre, er IKKE ekkel og uhygiensik og er IKKE lat. rart at mange har den instillingen til overvektige mennesker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8803901-selv-om-jeg-er-overvektig-s%C3%A5-f%C3%B8ler-jeg-meg/#findComment-8805670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå