Gå til innhold

Bare grining i dag... huff...

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde klart det denne gangen..men og xen hadde bestemt oss for å prøve på nytt.. ( ikke barnefar), men nå virker alt så håpløst.. han vil ikek ha sex lenger fpor dyntes det er så rart med babyen vertfall siden det ikker hans osv..skjønner jo det.. men likevell er han helt stresset ut og vil ikek snakke med meg om det.. er så lei av å måtte dra ting ut av han.. og orker ikke gå rundt å være så usikker heller.. vet ikek hva jeg skal gjøre... orker ikke miste han en gang til eller... nå klarer jeg ikke slutte å grine... åå hva er det jeg har rotet meg opp i nå.. skal liksom få inn et barn i dette og.. stakkar jenten min.. kanskje jeg har valgt feil... tror ikek jeg er egnet til dette... klarer ikek få et forhold til å fungere en gang... Noen med gode råd???

Fortsetter under...

jo men vet ik eom jeg orker å gi han mer tid.. vet ikke om jeg klarer npe egentlig, vil ike miste han men vi klarer ikke kommunisere.. han klarer ikek å snakke om slike ting. men jeg er lei av å føle at jeg drar skuten alene.. itt insatts kreves det fra han og...

jeg skjønner ta de er vanskelig for han, men hallo er ikke lett for meg dette heller og skal vi klare det er vi nødt å stå sammen ikek motarbeide hverandre...

helt enig i at dere må stå sammen og ikke motarbeide hverandre!!

Husk og ta vare på deg selv og den lille i magen, det er det som er viktig nå!

Og så må du tenke på tiden som kommer etter du har født, vil han se andreledes på det da?

Håper at du klarer og finne ut av hva DU egentlig vil og hva som er best for DEG (og den lille)!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...