Gå til innhold

Nå er jeg på plass hos dere modne, flotte og fantastiske damer.....

Øydis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit, og gratulerer med graviditeten! Synes dette forumet er veldig bra, jeg også. Vi har det høyt under taket, og synes jeg får veldig mange fornuftige svar når det er noe jeg lurer på. Jeg er 35 år og 1. gangs med termin 4. mai, så har masse spørsmål, da alt er nytt for meg!

Selv om det er litt roligere her enn på de andre forumene, så synes jeg det er nyttig forum, og jeg tror det er viktig at vi "modne" bruker dette forumet til å lufte tanker og synspunkter, stille spørsmål, gi hverandre oppmuntringer og bare dele hverdagshistorier, og på den måten skape et hyggelig miljø her inne :-)

Ønsker deg lykke til videre!

Annonse

Velkommen hit og gratulerer med positi test. Dette er et flott sted å være, der man kan dele tanker og få svar på mye og mangt.

Jeg er 38 og har en gutt og ei jente på 9 og 14, så dette bli barn nr3, en skikkelig attpåklatt...

Ønsker deg hell og lykke på veien, håper du får noen flotte mnd fremover mot den store julegaven.

Hei Øydis,

Velkommen hit. Dette er et trivelig sted å være!

Jeg er 39 år og venter mitt fjerde barn, har en gutt på snart 9, jente på 7 og gutt på 2,5. Vi venter mest sannsynlig jente denne gangen. Har termin 21.august!

Håper du får et godt og friskt svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...