Gå til innhold

har ikke fått svar ang. fødselsforberedende kurs:(

Anbefalte innlegg

Har termin 20.mai og fått plass på Ullevål.Sendte for en god stund siden inn et søknadsskjema på internettsiden deres ang kurs, men har enda ikke fått svar! Synes det er litt rart....

Er det noen andre her som har opplevd det samme, eller pleier man å få tilbakemelding ganske kjapt?

Venter i spenning;)

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Riksen, ga beskjed om jeg ønsket å bli med på kurs når jeg var til ordinær ul i uke 18, og så tok det nesten 1 måned før jeg fikk invitasjon til kurs (de hadde ikke satt opp noen kurs ennå), for så å gå på kurs nå for et par uker siden.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt inn til dem. Det er jo ikke så lenge igjen til din termin, så kan være greit å sjekke opp om de har ledig plass. Hvis ikke så finnes det andre som også arrangerer slike kurs, overhørte på sykehuset her om dagen :-).

Best å ringe tror jeg. Hun som holder kurs på Ullevål heter Liv Trønnes og er en bra dame. Kjæresten min satt veldig pris på kurset, så har du en mann, ta han med! Filmene fra fødsler er IKKE å anbefale syns jeg- men det er vel sikkert delte meninger om det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...