Gå til innhold

Da takker jeg for meg!

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sterke smerter før ikveld og masse blod, så da tror jeg av tidligere erfaring at jeg endelig har spontan abortert... Høres litt rart ut at jeg bruker ordet endelig, men jeg syns det var ækkelt å bære på en døende spire og ville bare få det overstått. Nå kan vi se fremover igjen. Forsamtale på Haukeland 16 april, og utrednng for habituell abort. Og hvem vet, kansje klarer vi det på egenhånd igjen? Kansje jeg ble gravid fordi metforminen har stabilisert meg og jeg er mere fruktbar? Og forrige sædprøven til mannen var veldig forbedret, så jeg har litt håp.

Håper jeg snart er tilbake her. Masse lykke til videre!!! Dere er flotte og sterke damer som vil bli fantastiske mødre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen, uff vondt at en må igjennom dette her gang på gang.

håper det går fort til neste spire sitter og at den blir der.

ska du ikke tilbake på sykehuset for å se at alt ser ok ut???det måtte jeg pga rester.

Nei dette fortjente du ikke nå, men neste gang er det vår tur;-)

det har jeg lært nå etter 4 aborter, det er bare å holde hodet over vann og svømme videre.

mange trøsteklemmer fra meg

Skrevet

Huff det var trist.....

Ønsker deg masse lykke til videre, håper du er raskt tilbake på denne siden igjen!! :)

Klem fra

Skrevet

Er så trist det der Kirsty. Er jo bra du klarer å se noe positivt i tilværelsen, beundrer deg for det. Ønsker deg all lykke videre, håper du snart er tilbake igjen.

Klem

Skrevet

Huff Kirsty, dette var leit ;-(

Jeg var så glad på dine vegne for at dere hadde fått det til - og det attpåtil på egenhånd. Men så måtte det ende for denne spiren.. Jeg krysser fingrene for at dere snart lykkes igjen - og denne gang på ordentlig. For dere fortjener virkelig et barn, som jeg vet er veldig ønsket.

16.april heldigvis bare et par uker unna, det vil bli godt å komme i gang med prosess. Skal dere utredes for habituell abort parallelt med prøverør?

**Lykke til!! **

Klem fra

Skrevet

Så trist da :(

Sender deg en stor trøsteklem og håper du er raskt tilbake til oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...