Gå til innhold

beroligende piller......

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.....som jeg skrev litt lenger ned på denne siden så skal vi inn til riksen med lillesnuppa på 5 mnd.Hun opereres til mandagen....jeg fikk noen beroligende piller før forrige store operasjon men jeg tok dem aldri for jeg var redd jeg skulle bli trøtt av dem....Pillene jeg har heter sobril.....har noen vært borti disse før?.....kunne godt tenkt meg å ta et par til mandagen hvis jeg ikke blir trøtt,for jeg skal være klar når enn hun er ferdig operert....

Jeg bare kjenner det knyter seg mer og mer i magen jo lengere vi nærmer oss mandag:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8803445-beroligende-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei snuppsnupp! På sykehjemmet hvor jeg jobber blir sobril ofte gitt mot angst/uro. Mange av de eldre får det fast. Er klart at du som ikke inntar dette fast kan reagere med tretthet, vanskelig å si..noen tåler mer enn andre...Regner med det er styrke 10 mg du har fått? Nå er jo jeg bare en liten sykepleier da, og ikke noe lege, hehe..men siden du ikke vet hvordan du reagerer på dette medikamentet + viktig for deg å ikke være trett under operasjonen kunne det kanskje være et forslag å "ta et forsøk" hjemme i forkant.. mulig 5 mg holder for deg, vanskelig å si..kan jo prøve deg frem med en halv tablett først (hvis det er 10 mg du har fått?) og da finner du jo ut hvordan du reagerer..og hvor mye du tåler..

Lykke til på mandag, det går nok helt fint skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...