♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei på dere rugejentene... Jeg håper det er bra med dere to,og følger spent med dere. Hva bedriver dere vente tiden med ?Får dere tiden til å gå ? Klem til dere begge i fra meg !
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 hei hei. driver å kommer meg gjenom dagene... hatt en skikkelig crappy dag. og er nedstemt som bare det. men tatt meg en tur til mamma! klemz fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Usj da aprilmor... Men en tur til mamma kan gjøre susen ) Krysser fingrene jeg,og håper på det beste ! Klem )
♣jolanta♣ Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Kjære Vilsågjerne! Koselig at du tenker på meg da C";) Jeg har ikke vært så kjempeaktiv i det siste - mange av de som starta prosessen sammen med oss har jeg ikke sett/hørt så mye til. Jeg har det bra, bortsett fra at kroppen er utrolig sliten - litt på utsiden av seg selv liksom. Så jeg har rett og slett ikke orka noen ting - jobben har tatt all min energi. Nå er det kun 1 dag igjen før bp ( i morgen faller "dommen"....) Jeg har vært en del kvalm, først et par dager - så gikk det over, men i dag kom det tilbake. Matlysten er litt opp og ned - ikke vet jeg om man skal tolke dette positivt eller negativt. Har jo ikke merket noe til noen blødning enda..... Hvordan har du det da - håper du, tross alt, klarer å se positivt fram til neste runde med medisiner. Jeg tenker på deg, vet du. Ha det fint så lenge! Klemmer fra
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 masse lykke til jolanta... har hatt en rolig og avslappende dag hos mamma.. er kaos hjemme for tiden.. huset holder på å dette ned pga sprenging.. stress å bygge fint nytt hus.... sukk.... men kom hjem her i sted, og endelig kom alt det jeg har holdt inni meg ut.. deilig å kjenne sambos armer og få kunne sleppe noen frustrerte tårer... har hatt de i øynene fra jeg stod opp i dag.. helt merkelig... klarer ikke å tro på en lykkelig slutt, selv om jeg drømmer om alle de lykkelige øyeblikkene allerede... og så tror jeg plutselig så mye.. nei... dette er ikke noen kjekke dager.... klemzer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Hei på dere to ) At dere er inne i en følelses messig bølgedal,det kan jeg virkelig forstå. Godt at ventetiden snart er over for dere nå... Jeg håper og tror at dere opplever gleden av en positiv test nå begge to,at det er derfor du jolanta har variabel matlyst og kvalme...og du aprilmor føler tårene sitte i øyekroken og føler deg følelsesmessig på bånn.. Vi venter på vår tur i juni,men jeg ser jo gjerne at dere flytter over på gravide slitere og gjør det hjemmekoselig der til så lenge. Har ambisjoner om å henge meg på dere ) God klem )
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 takk for gode ord vilsågjerne.. du får frem et smil hos meg.. hehe klemzer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå