Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hørt at det er vanlig med første kontroll når man er 8-12 uker på vei? Men viss jeg skal ha tidlig UL, f.eks i uke 8, burde jeg ikke ha ordinær kontroll først? For viss legen av en eller annen grunn sier at jeg ikke er gravid eller noe sånnt er det vel ikke vits å kaste bort 1000kr på UL..

Og så lurer jeg på hvor lenge jeg må vente for å få time for UL på Volvat.

Er 5+1 i dag, bør jeg få ut fingeren? Er jo påske og sånnt snart.

Og så lurer jeg på om det er noe legen kan finne ut på første kontroll? Kan han si at alt er bra eller at det ikke er det? Gleder meg veldig til å høre at noen sier jeg er gravid. Siden vi ikke har sagt det til noen enda føles det litt som om det bare er i mitt hode....

Fortsetter under...

Hei lotta80

Jeg fikk time hos legen min i uke 9 og der vil jeg nok få svar på resten av når det blir UL etc.

Jeg gleder meg også til å komme til uke 10-12 slik at vi kan fortelle.....svirrer rundt i hodet mitt hele tiden dette....skulle gjerne fortalt hele verden ;)) Men bestemt oss for å vente litt.

UL PÅ VOLVAT FÅR DU PÅ DAGEN.Koster 1095,- og det er det absolutt verdt. Veldig flinke folk og servicen er på topp. Jeg betaler heller der enn offentlig......Stor forskjell ja !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...