Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og tre venninner har planlagt at vi skal reise på sydetur sammen i slutten av juni.........men nå er jeg litt usikker i forhold til den prosessen vi er i. Vi skal mest sannsynlig starte ICSI behandling i april-mai. Er det dumt av meg å bestille sydentur........hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid- vil jeg ikke ta noen sjanser......og hvis ikke jeg blir gravid så vet jeg heller ikke hvordan ting er osv.....

Synes det er såå vanskelig å planlegge livet mitt for tiden- alt dreier seg om prøverør ......å det er jo ikke så rart. Skal jeg bestille tur å leve mest mulig normalt- eller skal jeg holde meg i ro å konsentrere meg om dette nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her må man selvfølgelig føle på hva man ønsker selv, men jeg har erfart at det å leve mest mulig normalt under behandlingen er en STOR fordel for deg og han som skal bli pappa. Men det er ikke enkelt har jeg også erfart;) Nå jeg fikk behandling tenkte jeg ikke på noe annet, var liksom besatt. Spesielt de 10-14 dagene etter jeg satte inn egget, synes jeg var en slitsom tid. Jeg klarte ikke gjøre så mye annet enn å tenke på spiren som jeg håpet vokste i meg. Og det gjorde han, nå har jeg en sønn på 3 måneder og er st. olavs hospital evig takknemmlig. Lykke til og ønsker du skal lykkes slik vi har gjort. TENK POSITIVT :) for din egen del og partneren din. Nyt vren og lev livet, så vokser livet i magen din også skal du se :) lykke til

Skrevet

jeg velger hvertfall å leve 100% normalt.

vi har bestilt tur til usa i sommer og ser

ikke noe grunn til at en graviditet skal

ha noe å si.

er mange gravide i syden,så går nok bra det!!

Skrevet

Har også lyst på en sydentur i sommer. Tenkte å bestille, med avbestillingsforsikring. Sånn just in case, hvis det krasjer med innsetting, eller om jeg blir gravid og veeeldig kvalm...

Men sol, sommer, varme og lyyyyyyyys!

AAAAAAhhhh

:)

Skrevet

Hei!!

Vi bestilte oss to-ukers sydenferie til sommeren, reiser 26juni til tenerife. Jeg er på rugedag 8 nå, og denne turen motiverer meg faktisk til å tenke positivt. Godt å ha noe annet å gle seg på også. Så tenker jeg hvor romantisk alt vil være desom jeg er så heldig å bli gravid :-)

Så jeg er kjempeglad for at vi har bestilt denne turen!!!!

Skrevet

hei på dere.

Vi står på venteliste,å må vente i 4-6 mnd,nå har vi stått der i 1mnd.

vi bestilte tur til kreta i august,kanskje det krasjer.

Men er det noen som veit noe om å fly etter innsatt egg???

Skrevet

Jeg fikk ihvertfall beskjed av legene i Porsgrunn at det ikke var noe farlig å fly etter innsetting. Selv planlegger jeg å fly til USA bare et par dager etter at jeg har innsatt egg (hvis alt går etter planen da). Har selvfølgelig avbestillingsforsikringer i tilfelle et eller annet skjer. Deilig å planlegge noe annet enn bare baby også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...