Gjest Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg og tre venninner har planlagt at vi skal reise på sydetur sammen i slutten av juni.........men nå er jeg litt usikker i forhold til den prosessen vi er i. Vi skal mest sannsynlig starte ICSI behandling i april-mai. Er det dumt av meg å bestille sydentur........hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid- vil jeg ikke ta noen sjanser......og hvis ikke jeg blir gravid så vet jeg heller ikke hvordan ting er osv..... Synes det er såå vanskelig å planlegge livet mitt for tiden- alt dreier seg om prøverør ......å det er jo ikke så rart. Skal jeg bestille tur å leve mest mulig normalt- eller skal jeg holde meg i ro å konsentrere meg om dette nå??
tonemor72 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 her må man selvfølgelig føle på hva man ønsker selv, men jeg har erfart at det å leve mest mulig normalt under behandlingen er en STOR fordel for deg og han som skal bli pappa. Men det er ikke enkelt har jeg også erfart;) Nå jeg fikk behandling tenkte jeg ikke på noe annet, var liksom besatt. Spesielt de 10-14 dagene etter jeg satte inn egget, synes jeg var en slitsom tid. Jeg klarte ikke gjøre så mye annet enn å tenke på spiren som jeg håpet vokste i meg. Og det gjorde han, nå har jeg en sønn på 3 måneder og er st. olavs hospital evig takknemmlig. Lykke til og ønsker du skal lykkes slik vi har gjort. TENK POSITIVT for din egen del og partneren din. Nyt vren og lev livet, så vokser livet i magen din også skal du se lykke til
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 jeg velger hvertfall å leve 100% normalt. vi har bestilt tur til usa i sommer og ser ikke noe grunn til at en graviditet skal ha noe å si. er mange gravide i syden,så går nok bra det!!
Mrs. icsi og småen Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Har også lyst på en sydentur i sommer. Tenkte å bestille, med avbestillingsforsikring. Sånn just in case, hvis det krasjer med innsetting, eller om jeg blir gravid og veeeldig kvalm... Men sol, sommer, varme og lyyyyyyyys! AAAAAAhhhh
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei!! Vi bestilte oss to-ukers sydenferie til sommeren, reiser 26juni til tenerife. Jeg er på rugedag 8 nå, og denne turen motiverer meg faktisk til å tenke positivt. Godt å ha noe annet å gle seg på også. Så tenker jeg hvor romantisk alt vil være desom jeg er så heldig å bli gravid :-) Så jeg er kjempeglad for at vi har bestilt denne turen!!!!
Anette25 Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 hei på dere. Vi står på venteliste,å må vente i 4-6 mnd,nå har vi stått der i 1mnd. vi bestilte tur til kreta i august,kanskje det krasjer. Men er det noen som veit noe om å fly etter innsatt egg???
kosejent1 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg fikk ihvertfall beskjed av legene i Porsgrunn at det ikke var noe farlig å fly etter innsetting. Selv planlegger jeg å fly til USA bare et par dager etter at jeg har innsatt egg (hvis alt går etter planen da). Har selvfølgelig avbestillingsforsikringer i tilfelle et eller annet skjer. Deilig å planlegge noe annet enn bare baby også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå