Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, føler meg som en ballong. Er jo bare 5+3 uker da men ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei. Noe jeg kan spise/drikke for og ikke bli sånn? Kødder ikke altså, klarer omtrent ikke bøye meg til tider..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, føler meg ogsålitt oppblåst men det er nok ingenting inni magen som tilsier at den skulle ha begynt å få kul på seg ennå=)

Skrevet

Føyer meg i rekken jeg også.. Føles som jeg er flere mnd på vei, men er bare 4+6. Er spesielt oppblåst på kvelden.

Skrevet

Må føye meg på jeg også....ser også ut som en ballong (er bare 5+1). Kan noe hjelpe så gi oss tips ;-)

Skrevet

Puff, jeg og, vært oppblåst hele tiden, er 9 uker nå og på kvelden ser jeg ut som en ballong! Vet ikke hva man kan gjøre jeg, tror man bare må finne seg i det altså!

Skrevet

Er nå 10+2. Har vært oppblåst ganske lenge jeg også, har desverre ikke funnet noe som hjelper. (Har funnet noe som absolutt IKKE hjelper, og det er alt med kullsyre...) Det begynner å bli bedre nå, heldigvis...

Skrevet

Jeg er ca 11+4 og NÅ begynner lufta å gå ut av meg:) Ikke på langt nær så oppblåst som for noen uker siden. Nå sitter jeg bare igjen med en liten "budda-mage" som sambo sier...

Skrevet

Jeg er også skikkelig oppblåst, og det er egentlig ganske slitsomt og ubehagelig.

Jeg har dessverre ingen gode råd, men satser på at magen roer seg nærmere annet trimester. Det gjorde den i hvert fall forrige gang.

Skrevet

Men hva har dere på dere da? Jeg har jo bare mamma bukser som passer nå jeg....er for oppblåst til mine vanlige bukser.... Er 8 uker på vei :)

Skrevet

Jeg går i joggbukser. Så tror jeg at noen av dongeribuksene passer. Er som sagt verst på kveldene..

Skrevet

Prøv fenikkel te! Og om det ikke hjelper er det ihvertfall godt. :-) Jeg går med skjørt (strikk i livet) eller helst kjole, blir for stramt med bukse ja.

Skrevet

Ja, kjenner meg igjen. Teorien min er at magen er oppblåst pga at den er treg (sjelden avføring) det gjelder iallefall meg..

Har prøvd litt forskjellig ang treg mage, men et tips, som jeg har tro på, men som jeg ikke har prøvd ut, er å legge linfrø i vann over natta, og så drikke vannet. Fikk tipset av kokka vår på jobb, og hun kan sånt ;-)

kjøper inn linfrø i morgen.

Skrevet

Ja jeg var også oppblåst..

Men nå er jeg ikke det lengre:) Er nå 5+2.

Det går nok over...

Skrevet

Jeg bommelommer veldig ofte jeg da :) Men eter jo som en hest også da ...hehe :)

Skrevet

Godt og høre at jeg ikke er alene:) Sammen er vi om oppblåste mager;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...