Gå til innhold

Tar meg en pause fra bim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som realitetene fra de siste mnd har tatt meg litt igjen.

jeg orker ikke sitte her å lese lengre, blir bare uttafor.

Vi roer alt ned her i hjemmet nå. Det får heller bli på den derre skjer det så skjer det måten.

Er rett og slett blitt alt for mange nedturer over lengre tid. Får prøve å ikke tenke på baby, og heller kose meg med sol og vår, klemme litt ekstra på alle ungene i barnehagen og ta opp igjen det "gamle livet" hvor jeg hadde "lov" til å feste og kose meg mer.

Dritt lei av å fly rundt med dårlig samvittighet fordi jeg kanskje gjør noe som kunne skadet en eventuell spire.

Nei, ikke noen måte å leve på over alt for alng tid.

Stikker vel innom å leser litt fra tid til annen, er for nysgjerig til å ikke få med meg hva somskjer med alle dere her inne..

Men, nå er det iallefall pause fra alt.

Får starte en ny frisk på en annen måte tenker jeg.

Klem fra sliten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg veldig godt!!

kommer til å gjøre det jeg også.

og nå skal vi ikke tenke på el eller når vi skal ha sex.

men med de syklusene jeg har hatt i det siste blir ikke det

noe problem.aner ikke når el er.....

håper det klaffer for dere snart og at spiren klorer seg fast!!

masse lykke til!

Skrevet

tusen takk.

håper det ordner seg for dere også snart.

det unner jeg deg virkelig.

send meg en pm hvis det skje noe spennende da :)

ellers har jeg alltids den bim gruppa mi på facebook.

nå skal jeg vralte over i badekaret og ta meg en laaaang dusj, før det er natti.

klem klem

Skrevet

KOSEMOSEOVERDOSE til deg snuppa!!

Kommer til å savne deg.... men, du gjør det rette!!

Har liksom ventet litt på det.. ingen klarer å være så positiv og klar igjen hele tiden!! Du fortjener å bare være Linda nå!! En god "tante" for ungene i barnehagen, en koselig(og sexy) kjæreste, en som er snill med seg selv... skjønner??

Ta godt vare på deg selv!! Og trenger du internettklem.. ja, da vet du hvor du finner meg!! :-))

Nyt det fine været!! Kos deg i påsken!! Så ordner ting seg etterhvert...

Det beste med å være sliten er all selvinnsikten en får... og ikke minst denne deilige følelsen når ting begynner å gå seg til igjen!!!

Lykke til videre på ferden!!!

Klem fra

Skrevet

HEI jenter!

Skjønner godt at du tar en pause Liovr.. Har tatt noen "pustepauser" her i fra jeg også. Det blir tøft i lengden å lese om alle som roper "hurra!!!" Når det aldri ser ut til å gå bra for enselv.

"Misforstå meg rett" Jeg unner ALLE få en positiv test og et fullgått svangerskap, men dagene blir allikevel av og til!

Heldigvis er våren en lys tid, der andre ting rundt oss spirer og gror. (spennende for oss som jobber med barn og se deres reaksjoner på alt som skjer ute.)

Lykke til til dere alle!

Stoooor klem fra

Skrevet

Kjaere deg,

Forstaar godt at du er sliten, at du er lei og det hoeres lurt ut aa ta en liten pause fra "styret". Daarlig samvittighet er jo litt sloesing med energi, og det helt helt normale aa gjoere er jo det du planlegger naa, nemlig aa leve helt normalt og saa skjer ting naar de skjer! Det er jo det folk har gjort til alle tider, det er egentlig ikke noe spesielt med det. Det er sunt og fornuftig.

Den dagen jeg blir nedfor av aa henge her inne, stikker jeg ogsaa, paa dagen. Enn saa lenge gaar det fint, og jeg henger med. Men klart man blir litt sproe av aa tenke paa alle smaa og store ting som KAN paavirke, mens det man kanskje egentlig trenger er et normalt liv og tankene andre steder.

Kommer selvsagt til aa savne deg masse, siden du har vaert saaa personlig, delt mye med deg og saa har vi gaatt gjennom en del likt da. Men det er jo ikke slik at man skal fylle paa alle andre og ikke faa noe selv. Det blir som aa toemme seg helt selv, og saa er det ikke et resultat en gang, ikke noe aa feire, DET fortjener du ikke!

Nei, ut i vaarsola, kos deg masse og om ikke annet saa er du utredet og vet at det ikke er noen grunner saann sett til at du ikke skal bli gravid.

Husk naa paa alle som har forsvunnet litt fra "hysteriet" og saa braatt er de tilbake med good news... =o)

Lykke lykke til, takk for mange hyggelige, laererike og nyttige samtaler. Du er innlysende en giver, et fargerikt menneske som i hvert fall jeg har stor glede av aa sparre med. Takk for alle gode raad!

Klem herfra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...