pillis Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Har kort hår og ser aldrig noen brudemagasiner med forslag til hva man gjør med kort hår. Sløja, diadem ser jeg ikke ut i, men skulle gjerne hatt noen forslag. Noen?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hårkam med slør? Søskenbarnet mitt hadde kort hår men sparte opp litt hår slik at hun fikk festet det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 bruk vanlige hårklemmer, litt lange, sånne tynne . En i hver side av kammen. De finnes i sølv, gull og vanlig brun.I pakker med minst 20 stykker i er de.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Har du veldig kort hår eller? Sånn at du ikke kan sette i spenner og slikt? Jeg hadde kort hår da jeg giftet meg men hadde litt lengde oppå så det gikk an å ha litt pynt i det. Jeg kjøpte sånne spiraler med sten i som man bare skrur inn i håret på en måte. Hadde ikke slør så det passet meg veldig bra. Helt enkelt men allikevel litt pyntet. Jeg kjøpte mine hos en brudesalong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå