Mamsen&2Gull Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Skjønner ikke hva det er. Har vondt i magen, men er i fin form ellers. Det er iksom i magen, og ikke "nedi" magen, hvis dere skjønner. Ikke slik menslignende smerter heller. Flere som har hatt det slik? Blir bekymret jeg nå.. Har jo ikke lyst til å miste spiren:(
Skurvelurven Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har sporadiske menssmerter, magesmerter og vondt under ribbeina og på siden av magen. Det kommer og går, men alt er som det skal være med meg i hvert fall. Fordøyelsen min er det så som så med om dagen, så mest sannsynlig er det det. Kanskje for deg også
Mamsen&2Gull Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Takk:) Nå ble jeg litt roligere.. Ja, det går helt oppi ribbebeina her å.. Fordøyelsen er det så som så med her å du.. Kanskje det har en sammenheng?
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hei, hei, samme her.. I tillegg har jeg litt luft smerter.. Jeg har aldri hatt noen problemer med fordøyelsen, men nå, erheldig hvis jeg er på do engang i løpet av dagen... men ting vokser inne i der, og tarmene våre blir trykket sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå