Gå til innhold

Nytt Trondheims-treff for Juli-jenter??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! hva sier dere om et nytt treff for oss juli-jentene? Legger inn forslag om torsdag 12.april... noen som er med?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle gjerne vært med, men jobber desverre den dagen...

Skrevet

Da hadde vi kanskje kunne prøvd en annen dag? Morsomt om alle fikk til å komme:) De som jobber en del kvelder kan jo komme med et forslag..

Skrevet

Uken etter har jeg masse fri: mandag 16, onsdag 18 og torsdag 19. Mulig dere synes det blir vel lenge å vente til da...? Har fri onsdag 11 også, men tenkte å dra på felles treffet. Hva synes dere?

Skrevet

Hvis vi tar mandag 16 så blir det jo ikke så lenge til. Hva tror dere? :)

Skrevet

Jeg er med mandag 16.!:) (hvis jeg ikke har seinvakt på praksis da,men det vet jeg ikke før etter påske....får prøve å fikse så jeg får tidlig!;)

Skrevet

Jeg er gjerne med mandag 16. Hvor vil dere gå?

Skrevet

Var på Nattergalen en dag, utrolig koselig, og god fruktsalat :) Hva med der? Skal vi si kl 19.00?

Skrevet

jehuuu:0) Jeg er med, blir så koslig. Ha en kjempe fin påske alle sammen:0)

Skrevet

Da har vi en avtale! Blir koselig! For min del skal jeg være hjemme å jobbe hele påska, men God Påske til dere :)

Skrevet

Supert!! da blir det Nattergalen den 16. kl. 19!!:) Gleder meg! Håper det kommer enda flere enn forrige gang! (det var et hint til evt nye som leser dette!;)

...jeg har nå hatt fri noen dager, men er nå i full gang med påske-jobbinga!siste innspurt for å tjene litt penger...:) God påske til dere alle!

Skrevet

jeg kan desverre ikke komme.har ikke barnevakt og sambo er på sjøen fram til mai:( men kansje neste gang...

Skrevet

Det var dumt! men du er med på treff etter at han er kommet hjem da..;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle Juli-jenter!

Har reservert bord kl 19 på Nattergalen, håper å se dere der, bordet er reservert på "Juli". Jeg kan bli noen få minutter forsinket pga av buss. Sees både gamle og forhåpentligvis nye fjes:)

Skrevet

Hellu...Lagt innlegg på 2.tri jeg, Flott at du har reservert bord. Gleder meg:0)

Skrevet

Jeg hadde notert meg 18. april, slik det står på lista over BIM-treff, så da gikk jeg glipp av treffet i går... har dere avtalt noe nytt treff?

Skrevet

Nå skjønner jeg at treffet i går var for juli-jenter, mens treffet i morgen er for juli/aug/sept - beklager! Ble nok forvirret at treffene var på samme sted med så kort mellomrom...

Har altså fortsatt mulighet til å gå på treff i morgen, men hadde jo vært moro og vært på treff med jenter som skal føde i juli da, ettersom jeg selv har termin da. Avalte derenoe nytt treff i går? Og hvor mange var det som kom?

Skrevet

Hei hei.

Vi var bare tre i går, har ikke avtalt noe nytt møte,men det kommer garantert til å bli flere. Koselig om du kommer da.

Jeg skulle gjerne kommet på felles treffet i morra,men reiser desverre bort. Tror to av de andre juli jentene skal imorra. Hun fjerde ( vi "bruker") å være fire jobber,så hun kommer ikke.

Utrolig koselig med treff,enten det er felles treff eller juli treff:0)

Skrevet

Synd du ikke fikk med deg treffet i går Smaspi30! men det kommer garantert flere sjanser!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...