Gå til innhold

Hmm...har jeg lite melk mon tro?

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at lillegull på 3 uker er litt irritert på puppen på kveldstid av og til. Suger en liten stund også virker det som hun blir skikkelig irritert og stresser seg opp. Bruker å gå over etter en liten stund.

I kveld pumpet jeg meg (ca 1-1.5 timer siden forrige amming), og jeg fikk ut bare knappe 60 ml! Ville se hvor mye melk jeg har.

Lillemor har mange våte bleier hver dag og bæsjer en hel del. Var på veiing i dag og hun har gått opp 750 g på 16 dager. Skulle jo tro at hun får nok mat å men....

Uff, strevde fælt med amminga forrige gang pga lite melk, så håper så inderlig å slippe det denne gangen. Noen som kan svare på et sikkert håpløst spørsmål??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8801655-hmmhar-jeg-lite-melk-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

60ml er ikke dårlig på kveld, da! Etter 1 timer har brystet produsert 40% av kapasitet (og det produseres jo fortløpende), dermed har du vanligvis dobbelt, minst. Tror IKKE du trenger tenke på for lite melk. Men se tråden om "kveldsamming og nattevåk"

Åh, tusen takk for svar, nå ble jeg lettet. Vet jo at det ofte er mindre på kveld, men syns det virket så lite iom at de sier spedbarn spiser 80 - 120 ml pr måltid. Skal lese tråden du nevnte, også skal jeg prøve å ikke bekymre meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...