Gå til innhold

Da var det over for denne gangen også....


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Skulle se babyen hadde vokst idag, siden sist ul for 14 dager siden. Da fikk vi se et lite hjerte slå. Idag var det ingen hjerteaktivitet. Igjen? Alle sa jo at lynet ikke slår ned to ganger på samme plass, og jeg mista i MA for 3 mnd siden også!

 

HVORFOR ???

 

Klarer ikke å gråte denne gangen, d har vel ikke gått opp for meg enda. Men tankene går dithen at noe må være galt. Samboern lurer på om soldatene hans har dårlig kvalitet? Men jeg skjønner ikke hva som kan være galt, når vi har blitt gravid to ganger? De vil ikke utrede før d har skjedd 3 ganger.

 

Nå må jeg møte opp til ny utskrapning i morratili..

Jeg vet at mange har opplevd d mye verre, men akkurat nå har jeg bare lyst å gi opp. Føler meg tom innvendig, samtidig som brystene verker og eggstokkene stikker! Vil ikke måtte oppleve det 3 gang før jeg får svar.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå... kjenner at det presser seg frem tårer. Har aldri opplevd noe slik du beskriver... men jeg kan tenke meg for en følelse det må være å få en slik beskjed!!!

 

Har ikke noe bedre å si enn - lei for det -

 

...mangler likssom ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.helt forferdelig. hvor lang var du på vei forrige gang og denne ganga?

Du må bare ikke gi opp!! Det blir din tur også en gang = )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det var ikke noe kjekt og lese. skjønner at det er lett og gi opp når man har havnet i en slik situasjon. Jeg håper at dere bestemmer dere for og prøve når dere føler dere klar for det, og at det går bra den gangen.

Ta vare på deg selv!

Tenker på deg.

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,jeg synes veldig synd på deg nå. Har opplevd å miste 2 ganger jeg også,og er ganske nervøs infor denna gangen,har ikke time for UL før om 14 dager.

 

Det tok lang tid for oss å bli gravide de første gangene,og har aldri fått no svar på hvorfor,det var nok bare tilfeldig. Samme med abortene,vi hadde uflaks....

 

Håper du snart blir gravid igjen,at du ikke må vente så altfor lenge,og at du likevel tør å prøve. Jeg er mye roligere denne gangen,tenker at det godt kanskje igjen,men er ikke hysterisk. Er bare ikke like oppgira denna gangen,gleder meg ikke så mye på forskudd,sånn i tilfelle det går galt. Hjelper kanskje ikke,men jeg beskytter meg selv litt ved å late som om jeg ikke er gravid enda... vet ikke om det er rette løsninga for deg neste gang,vi alle er så forskjellige...

 

Vil bare gi deg en stooor trøsteklem,og håper du snart kommer inn hit igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt råd til deg er å pröve igjen. Min historie er veldig lik din, jeg mistet to ganger för gullungen satt, en gang i SA og en gang i MA. Denne perioden var veldig, veldig töff, men gleden var desto större da jeg forsto at det, den 3 gangen, kom til å gå bra!!

 

Stå på IngenMamma, for en dag der framme, kommer også du til å sitte med et velskapt barn i armene. Det er jeg helt sikker på.

 

I dag er jeg mamma til en liten gutt på 1 år og 5 mnd, og vi er prövere igjen. Klart jeg er litt engstlig denne gangen, men jeg pröver å tenke positivt.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...