Gå til innhold

ginger-mor?


ønsker liten spire!!!

Anbefalte innlegg

går det bra med deg og spiren din?

håper symptomene var falske!!

 

en uke siden jeg mistet nå, skulle vært 12+1 i dag:(.. klarer ikke helt å løsrive meg fra disse sidene neda.

 

håper jeg finner kjærligheten igjen, og kan komme inn her som GRAVID om ikke så aaaaaltfor lenge.:)

 

klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å bli ropt på:) Det går bra med både meg og spiren. Denne gangen bestemte den seg for å bli værende. Gynekologen anslo at jeg var 11+4 da jeg var der, og sa at jeg var over den kritiske perioden nå. Har vært i min egen lille boble i mange dager, så alt annet ble satt på pause. Nesten litt rart å fortsette med hverdagslivet og vite at jeg fortsatt er gravid. Som en liten mini-krise nesten ingen vet at du går igjennom.

 

Hvordan føler du deg nå en uke etter, da? Jeg husker jeg nesten ble litt irritert over all den propagandaen her inne som sa at det var sååå få som mistet, og at det nesten alltid gikk bra. Etter uke 8 var man liksom "safe". Mens verden var en helt annet da man faktisk mistet. På Ullevål sa de at det var sååå vanlig. Nesten alle mistet en eller annen gang. Følte meg nesten litt lurt, jeg.

 

En stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...