prins på 1.. nyttgullimagen:-) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hva syns dere er best av disse vognene??? Har veldig lyst på en av de nemlig..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Har OTH og er veldig fornøyd med den. Superduper god å trille, det var derfor jeg kjøpte den. Triller mye på humpete veier og de store lufthjulene er gode der gitt. Aberet er at den er bare forovervendt og at den blir litt lang når den slås sammen. TFK har jeg bare kikket på og synes den ser veldig ok ut!! Den kan jo snus også så vidt jeg vet. Rådet mitt er at du må prøvetrille dem og se hvem som fyller dine krav!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 tror egentlig de er like gode.... Har ikke prøvd noen av de,men bestilt TFK. Valget falt på den,pga den har regulerbart fotbrett, intregrert myggnetting, og den desidert største og mest romslige sittedelen. Samtidig er den minst sammenlagt. Har hatt både simo og teutonia før, men solgt de pga de var for tunge (simo,har dårlig rygg og liten bil, teutonia pga kort sittedel) Så denne gangen visste jeg hva jeg ville ha, romslig,lett vogn, med alle fasiliteter og gode trilleegenskaper )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå