Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Kort fortalt så er eggene mine veldig dårlige, de er lik noen i overgangsladeren sine. Jeg derimot er berre 21 år. det er blodprøver som viser dette. Før jeg ble gravid sist gang prøvede vi 2 år, legene sa det var ett mirakel at jeg ble gravid. Derfor tenkte vi å hoppe videre med en gang. Grunnen er at visst eggene oppfører seg lik de i overgangsalderen, så vil de berre bli dårligere å dårligere nå. I dag fikk jeg svar på blodprøven for østradiol , den var ELENDIGE,enda verre enn tidligere. Jeg hadde ikke fått svar på FSH prøven, men den står som oftest i samenheng med østradiol, så den er nok ELENDIG den også. Nå frykter jeg at kjangsen for å få ett barn til er gått, prøvene var så altfor dårlig. Nå sitter jeg her med en litt tung følelse, synst deter forferdelig å være så ung å ikke kunne bli gravid. Jeg vet det skjedde ett mirakel sist, men har vondt for å tro at det kan skje en gang til nå når de er blitt enda verre. Nå skal jeg berre vente på svar på FSH verdien, er den dårlig så går jeg til legen å får henvist meg til gynekolog igjen for å få pergotime, gynekologen min mener at disse KANSKJE har en positiv invirkning akuratt der og da, men det er noe hun tror. Problemet mitt er det faktisk egentlig ingenting å gjøre noe med. Jeg synst det er så trist:( Har egentlig lyst til å grine, men har egentlig ikke gjort annet de siste årene. Heldigvis for den lille jenten min på 3 mnd, eller shadde verden rammlet sammen i dag
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Huff da, Lulla.. Det var trist lesing Jeg håper på et nytt mirakel for dere! Ingenting er umulig -Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Dette var trist ja,ingen kjekk beskjed å få!!! Håper dere får masse hjelp og at de kan gjøre noe. Og jeg er enig med BAcer, ingenting er umulig! Klemmer!
Tredjegull Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Et vennepar av meg fikk beskjed om at de mest sannsynlig ikke ville kunne få barn, dette var pga mannens svømmere. Vet de fikk anbefalt noe på helsekosten(tror det var en juice) Den var godt for mye egentlig... Men prøvene viste bedring etter 2mnd. De er i dag foreldre til to. Husker desverre ikke hva det het... Kanskje verdt å undersøke? Ønsker deg iallefall lykke til, så får vi håpe fremtiden gir dere et barn til:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 takk alle sammen, var ikke noe kjekkt. men litt godt å vite at her er det folk i samme båt, dere vet hvordan det er. Jeg håper jeg skal få oppleve å bli mamma igjen
*Babylengsel* Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Dette var trist lesing og så urettferdig å få en slik beskjed. Men tror som mange andre at det trenger slettes ikke være umulig. Vil anbefale deg å ta kontakt med en dyktig homeopat som også kan gi deg samtidig akupunktur behandling. (aner ikke hvor i landet du bor,men hun som er homeopat og har innlegg i Norsk ukeblad hver uke....hun er dyktig og har hjulpet mange ,som legene hadde gitt opp) De kan hjelpe deg til å styrke kroppen på flere områder. Kinesisk balanse te og wild yam er å anbefale (hun jeg nevnte ovenfor,bruker ofte wild yam i sin behandlingsform kombinert med andre ting) Tror absolutt naturen har mye å gi ,som kan hjelpe oss kvinner. IKKE GI OPP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå