Gå til innhold

Så lei meg og ikke minst frustrert:(

Anbefalte innlegg

Sitter her med tårer.. så lei meg og frustrert.. Har plagdes med angst i mange år no.. har hadd gode perioder og noen kjempe dårlige og..

Saken er den at nå ser det ut til at det ikke er noen vei utenom medisin.. har hadd så mange dårlige dager:( Og det sliter meg ut!!!

Så nå må jeg begynne å venne lillegull på flaska.. pga at jeg ikke kan gi han pupp når jeg går på medisin.. SÅÅÅÅÅ lei meg... At det skal være så tungt å leve til tider.. Og lillegull som ELSKER puppen..

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Fortsetter under...

Uff da. Vil bare gi deg en klem jeg.

Å tenkt på at det er mye bedre for gullet ditt at mammaen hans også har det bra. Den puppen vil du merke at han glemmer veldig fort faktisk.

Hovedsaken for dere er jo at dere begge kan ha det bra nå, men skjønner at du er trist for dette.

Men det blir bedre skal du se.

Lykke til

Klem fra meg

Klem fra meg også....

Når det gjelder medisin. Be legen din kontakte Relis og forhøre seg om medisinvalg som er ok med amming! Det finnes noen. Du kan jo også lete selv på legemiddelhandboka.no... For hver medisintyper står det noe om amming. Felleskatalogen er bare helgardering fra produsentene. Plaster hadde vært forbudt hvis det sto der.

Hei!!

Sjekket litt kjapt for deg og fant iallefall ut at Relis sier at ammende kan ta Zoloft! Vet ikke om det er noen andre med. du foretrekker/ har brukt tidligere?

Jeg er jobber i helsevesenet selv og har litt erfaring med å bruke Relis.

Kan gått søke litt for deg slik at du har noe å komme m når du kommer til legen!!!

Jeg reiser bort i morgen formiddag, men hvis du er innom her i kveld eller i morgen tidlig kan jeg se om jeg får hjulpet deg:-)

Annonse

Relis er en norsk legemiddeldatabase som er laget av norske leger. Der ligger det forkningsbasert kunnskap om medisner - leger kan stille spørsmål til dem og få svar- mange medisner kan brukes selv om felleskatalogen sier noe annet. Se relis.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...