Suretær Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vet at streken bør være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men det betyr vel i det minste at el er rett rundt hjørnet? Hiver oss til køys uansett, så kan cellene ligg der å vente. Denne gangen er det min tur altså!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Ja, du får ha lykke til, og håper den tester positiv en av dagene da! Denne perioden hadde jeg ingen positiv EL-test, kun ganske bra utslag to dager på rad... Er det mulig at jeg ikke har hatt EL? Kan det at jeg drakk alkohol påvirke eggløsningen?
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Man kan få svak "positiv" uansett hvor i syklusen du er.. Det telles bare dersom den blir sterkere og sterkere for hver dag, og test streken blir like sterk eller sterkere enn kontroll streken.. Men du må huske og teste til samme tid og ikke ha drukket eller gått på do i 2 timer før eller noe Du har noe av det hormonet i deg hele tiden uansett
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Takk for svaret! Oki.. Så de er så sensitiv? Det er jo mulig at jeg hade vært på do eller drukket to timer før jeg tok den da... Er best å ta den på morgenurin vel da? Testen ble sterkere og sterkere to dager på rad, men den ble ikke like sterk som kontrollstreken da... Men nå er eggløsningen min over i hvert fall, får være mer påpasselig neste pp.. Hvis ikke jeg er gravid da!
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Nei man bør ikke ta med morgen urin, fordi da er urinen altfor konsentrert så da vil du sannsynligvis få sterk strek uansett Men ta den på ettermiddagen og prøve å ta til samme tid hver dag.. Hvis den blir sterkere så er det jo hvertfall tegn på at det nærmer seg da.. Men for at en test skal være positiv må den altså være minst like sterk på begge
Suretær Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2007 hmmm, det var da som fanden. Men det skader jo ikke å hoppe i høyet allikevel- det er jo den beste oppskriften for å bli gravid har jeg hørt rykter om..Fnis Ha en strålende natt alle sammen, klem
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Ja jeg har hørt et eller annet om det jeg og hehe.. Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå