Gå til innhold

diare i uke 6+3, holder pusten litt


lilleven

Anbefalte innlegg

Var inde tidligere idag, bekymret for diare så tidelig i svangerskapet.Lillevenn inne i magen skal jo gjerne danne både ryggmarg, øyne og fingre nu... Men min lege avkreftede at det er farlig så jeg puster litt ut:)

Fikk sykemelding til over helgen så nu skal prøve å slappe av å komme meg til hektene igjen. -det tar på når jeg nu er trøtt som en strømpe fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også diare men er ikke redd for å miste av den grunn! selv om jeg er 4+4....

jeg ble matforgiftet da jeg var 12 uker på vei med førstemann og da trodde jeg min siste time var kommet, men legen kunne berolige meg at den lille hadde det bra...

 

utrolig mange som skriver at de har diare må være noe som går???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå i uke 3...skreiv innlegg igår for jeg har så intens magevondt, kvalm på en måte og trykk på annen måte. utrolig vondt. jeg hadde også diare forrige uke og litt fortsatt.

klarer ikke å la være å tenke på om jeg også er gravid... da har vi i såfall unnfanget like etter mens... og det er jo heller ikke sannsynlig....kan jo leve i håpet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele fordøyelsessystemet mitt har blitt snudd på hodet etter jeg ble gravid. Det kan gå flere dager før jeg kommer meg på do, og plutselig får jeg diare.

Tenk bare på alle hormonene som flyr rundt i kroppen, da er det ikke rart at magene blir litt i ulage.

Så lenge man spiser mat som er "lovlig" for gravide og man ikke får høy feber samtidig (og ikke mistenker matforgiftning) tror jeg ikke det er så farlig.

De små spirene tåler mer enn vi tror:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...