MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Er 6+2 i dag og legen fant ikke noe embryo? Håpet å se hjerte banke, men fikk ikke sett embryo en gang... Etterhvert trodde han KANSKJE han så noe, men var ikke sikker. Uansett målte han det til 3 mm.. han mente at det kunne gå fint det, at det kanskje bare var en treging. Hva tror dere. Blir veldig glad for ærlige svar! klem en litt småredd MaliMali
Marit 75 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg var i samme situasjo, men uken etter så jeg ett bankende hjerte så ikke gi opp håpet!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Det var godt å høre. Tusen takk for svar og håp! God klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Størrelsen på embryo er jo riktig. Krysser masse for at du får se hjerte slå neste gang!!!
Steinbukk77 Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Hei hei! Dette hørtes kjent ut Jeg var inne til tidlig UL. Trodde selv jeg var 5+7, men nå har jeg fått ordentlig termin og det viser seg at jeg var 6+3 på tidspunktet jeg var inne til tidlig ultralyd. På min 6+3 ultralyd så de ingenting. Ikke en fosterpose en gang, ikke foster heller. Gyn sa jeg hadde nok spontanabortert... men den gang ei. Jeg er i dag 20+4 uker på vei så hun tok grådig feil! Var nok litt treig til å komme igang min lille spire. Så ta det med ro du! De kunne ikke måle hcg nivå hos deg da, slik at du får en deilig og avsalppende påske? Lykke til! Klem
*Lenn* :-)) Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg var til UL i uke 6+1 og embryoet var 2-3 mm. Så det er riktig størrelse. Ikke alle som kan se hjertet banke så tidlig, så jeg er sikker på at du på neste ultralyd kan se det :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå