Gå til innhold

Da begynte jeg å bli nervøs!!!

Anbefalte innlegg

Har i grunn tatt det rimelig greit denne gangen... hormoner, uttak, alt dette.. myyye bedre enn sist hvertfal.. noe er det jo alltid...

men nå er jeg altså på rugedag 9... og nervøsiteten har meldt seg.. i dag.. veldig plutselig... begynt trusetitting, hjertebank, sommerfugler i magen.... hvordan skal jeg klare mange dager med dette da...

kjenner så mye.. selv om jeg vet at symptomer bare er tull å leite etter....

*utblåsning*

klemzer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8799527-da-begynte-jeg-%C3%A5-bli-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk folkens...

det som er så rart er at jeg ble spådd for over et år siden.. og alt stemmer... bare den positive testen som mangler.... sukk...

har pga dette vært så optimistisk.... men nå kommer den tvilen om at jeg har ikke sett en positiv test på 4 år... hvorfor skal det skje nå.. gruble gruble

klemzer fra

Annonse

hei hei vilsågjerne.....

prøver å ikke fokusere så mye på hvor jeg er og sånn her inne, men nå går det ikke lenger... hehe

tenker alt for mye på det rett og slett... heldigvis ikke så aaaaltfor mange dager igjen, selv om det vorker som en evighet.,..

Annonse

Hei! Ja, er det ikke rart hvordan man fra en dag til den neste er ganske så rolig til å bli helt på tuppa!!! Men det hører vel med, ikke stort å gjøre med, enn å pine seg gjennom timene fremover, prøve å si noen fornuftige ord til seg selv.... Kanskje det hjelper fem minutter nå og da...

Håper tiden går fort frem til test dag og at det blir den dagen du har ventet på! Ønsker deg all verdens lykke til, nå kan alt skje vet du!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...