Gå til innhold

Jeg blir litt bekymret jeg....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Lillegutt har spist så lite i dag, bare tre ganger, og kanskje tilsammen på hele dagen 300 ml, 350 ml. Han pleier å spise mellom 80-120 ml per måltid, fem, seks måltider om dagen.

Gulpet masse i dag også, ikke kast opp typ, men bare vanlig gulping, og det enda han har spist så lite.

Han virker ikke syk, han smiler, ler og spreller som før og er en aktiv liten krabat.Men blir litt bekymret jeg når han ikke spiser og gulper så "mye" til tross for lite mat....

Han gnager mye på hendene sine om dagen da, og sikler litt, kanskje det er tenner, men altså, det har vel ingenting med matlyst å gjøre.

Bør jeg ringe HS eller? (Hadde ringt om jeg var virkelig redd uansett da, men tenkte å bare spørre dere vise sjeler her inne og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg ville tatt en telefon! Greit å bare forhøre seg :o)

Snupp spiste også dårlig forrige uke, men det var fordi hun var forkjøla! men hun klarte å holde det lille hun fikk i seg nede da. Men hadde diare. Så jeg var nede på helestasjon å veide henne tilfelle det skulle gå over lang tid, ville passe på at hun ikke gikk ned i vekt. Men samme dag begynte hun å spise normalt igjen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...