Gå til innhold

beibi82


Gjest

Anbefalte innlegg

hei!

jeg så dere på sjøsiden i sta!!

..men jeg turte ikke si hei, bare smile litt??!!

dessuten skulle jo dere opp, og vi skulle ned... :))

men det var artig å se ingrid alvine "live"!!!

 

klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! hihihi.. så det VAR deg ja =) Ja, er litt stas å bære rundt på hu når hun er våken da. Er ganske feig jeg også da..hehe. Vi henger en del på cafeen på sjøsiden, slipper å sette fra meg vogna ute.. så hvis du ser meg igjen så er det bare å komme bort altså =) =) (skal lete frem mob nr du gav meg..manne meg opp til å sende en mld *knis*)

 

I dag er snuppa 4mnd, og i går var hun på sitt første modelloppdrag!! Ble oppdaget her på dib av fotografen/skaperen som ville ha hun med i en strikkebok! Det var kjempemorro, og er stolt som bare det! Den blir utgitt i august/september av gyldendal forlag og greier *skryyyyyyyte*

 

Alt vel med guttebanden din? Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

så du kjente meg igjen? selv med kort hår og briller?? ikke dårlig!! :P

jeg tenkte at hvis jeg kikka deg rett inn i øya, vile du nok legge merke til meg?!hehe

ja, ser jeg deg igjen, så skal jeg gå rett bort til deg!! promise!!

 

har lest en del her inne, og har faktisk fått med meg at du er blitt headhunta, eller.. ingrid, da..

kikka faktisk på bildene hu dama hadde tatt til boka hu nevnte. hu virker flink hu fotografdama, ja!

 

klart du er stolt mor! ikke alle som har ei datter på 4 mnd som er fotomodell!!jeg hadde vært megastolt sjøl!!

 

jada, alt er bra med guttebanden min. du så jo hele gjengen i sta.. hehe

sover lite om natta, men det går vel over etterhvert, håper jeg.. det er luksus å sove 4 timer!!

theo sover veldig bra fra 20-2330, og fra 2345-0300. så er det å våkne 1 gang i timen.. slitsomt, men, men..

skal prøve å gi han grøt ved siste stell, slik at han er proppmett, så får vi se om han kanskje sover bedre av det..

tror/innbiller meg det at det hjalp litt i natt..

skal lage grøt nå hvert øyeblikk, fore på, og puppe litt, så er det kvelden.

 

det er bare å sende meg meld, altså! jeg biter ikke!! :))

kanskje vi kunne møtes på kafeen på sjøsiden en dag eller no? etter påske, kanskje?

 

jaja, får vel gjøre no fornuftig før klumpen min våkner..

snakkes!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...